;
coinex

قلم گلکسی نوت 7 با قابلیت های به روز شده همراه خواهد بود

امسال شاهد بهبود ویژگی های نرم افزاری و بهبود های عملکردی برای راحتی کاربر، در قلم گلکسی نوت 7 خواهیم بود.امسال شاهد بهبود ویژگی های نرم افزاری و بهبود های عملکردی برای راحتی کاربر، در قلم گلکسی نوت 7 خواهیم بود.

روز گذشته، سامسونگ تائید کرد که دوازدهم مرداد ماه، از نسل بعدی گوشی های گلکسی نوت خود، به طور رسمی پرده برداری می کند. فرض بر این است که علاوه بر بهبودهای سخت افزاری، ویژگی های جدید و بهبود یافته ای در بخش نرم افزار این گوشی بوجود آید و آن را نسبت به نسل قبلی جذاب تر کند.

با توجه به گزارشات منتشر شده از سوی Korea Herald، رئیس بخش سامسونگ الکترونیک و مدیر بخش موبایل سامسونگ، Dongjin Koh بیان کرد که این کمپانی ویژگی های “نوت” این گوشی را به روز رسانی می کند. در واقع او گفت: ” ما این بار عملکرد های نوت را ارتقاء می دهیم و نرم افزارهای آن را برای راحتی کاربر به روز رسانی می کنیم”

متاسفانه ارتقاء ویژگی های نوت مبهم است، مشخص نیست که این ارتقاء شامل چه مواردی در قلم گلکسی نوت 7 می شود. با این حال، هفته گذشته شنیده ایم که نوت 7، بهبود هایی در قلم استایلوس و ویژگی های منحصر به آن، خواهد داشت. به طور مثال اتصال بلوتوث LE، بهبود خواهد یافت، دقت نزدیکی آن بهتر می شود، کنترل هوایی بهوبد می یابد و دکمه کلیکی جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

اینکه به روز رسانی های قلم گلکسی نوت 7 واقعا ارزشمند و کارآمد باشند، هنوز مشخص نیست. باید تا 12 ام مرداد ماه منتظر ماند تا سامسونگ به صورت رسمی این گوشی را به جهان نشان دهد و مشخصات آن روشن شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر