;
coinex

مشخصات هواوی آنر V8 Max در AnTuTu رویت شد

با توجه به مشخصات هواوی آنر V8 Max در بنچمارک انتوتو، به نظر می رسد که این دستگاه از گوشی شیائومی می مکس نیز بزرگ تر باشد.

با توجه به مشخصات هواوی آنر V8 Max در بنچمارک انتوتو، به نظر می رسد که این دستگاه از گوشی شیائومی می مکس نیز بزرگ تر باشد.

کمپانی هواوی اخیرا از گوشی آنر 8 رونمایی کرد؛ اما این رویداد اخیر، کمپانی هواوی را از معرفی سایر دستگاه های خود باز نمی دارد. گفته می شود که گوشی هواوی آنر V8 Max از نمایشگر 6.6 اینچی برخوردار می شود؛ این طور که به نظر می رسد، این دستگاه از نمایشگر 6.44 اینچی گوشی شیائومی می مکس بزرگتر خواهد بود. گوشی هواوی آنر V8 Max به پردازنده ی Kirin 950، رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد شد. این دستگاه از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود؛ بنابراین نباید منتظر دوربین دوگانه در این دستگاه باشیم. باتری این دستگاه، 4400 میلی آمپر ساعتی بوده و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، اخباری مبنی بر وجود نسخه ی رده بالا با 4 گیگابایت رم و حافظه ی 64 گیگابایتی شنیده می شود. انتظار می رود که نسخه ی استاندارد گوشی هواوی آنر V8 Max با قیمت اولیه ی 1999 یوان معادل 299 دلار و نسخه ی رده بالای آن با قیمت 2499 یوان معادل 374 دلار به فروش برسد.

علاوه بر این، اخباری مبنی بر وجود نسخه ی رده بالا با 4 گیگابایت رم و حافظه ی 64 گیگابایتی شنیده می شود. انتظار می رود که نسخه ی استاندارد گوشی هواوی آنر V8 Max با قیمت اولیه ی 1999 یوان معادل 299 دلار و نسخه ی رده بالای آن با قیمت 2499 یوان معادل 374 دلار به فروش برسد..

پردازنده ی Kirin 950 از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است؛ این بدان معنی است که این گوشی توانایی پشتیبانی از بازی های با گرافیک بالا را خواهد داشت و نمایشگر بزرگ آن بیهوده نخواهد بود.

گفته می شود که گوشی هواوی آنر V8 Max از نمایشگر 6.6 اینچی برخوردار می شود؛ این طور که به نظر می رسد، این دستگاه از نمایشگر 6.44 اینچی گوشی شیائومی می مکس بزرگتر خواهد بود. گوشی هواوی آنر V8 Max به پردازنده ی Kirin 950، رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر