;
coinex

iPhone 7 به باتری 1960 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود

گفته می شود که باتری گوشی iPhone 7 ، 1960 میلی آمپر ساعتی بوده که 14 درصد از باتری آیفون 6 اس بزرگ تر است.

گفته می شود که باتری گوشی iPhone 7 ، 1960 میلی آمپر ساعتی بوده که 14 درصد از باتری آیفون 6 اس بزرگ تر است.

امروز هم بدون شایعه ای از گوشی iPhone 7 طی نشد؛ با نزدیک شدن به رویداد سپتامبر که در آن از پرچمدار جدید این کمپانی رونمایی می شود، شایعات پیرامون این دستگاه نیز بیشتر می شود.

در حال حاضر و با توجه به شایعه ی جدیدی که از یک منبع “تقریبا معتبر” منتشر شده، به نظر می رسد که iPhone 7 از باتری 1960 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود؛ این خبر برای هواداران آیفون که به دوام باتری اهمیت می دهند، بسیار خوشایند خواهد بود. لاز به ذکر است که گوشی آیفون 6 اس از باتری 1715 میلی آمپر ساعتی بهره مند شده بود.

بنابراین به نظر می رسد که شاهد یک افزایش 14 درصدی در دوام باتری iPhone 7 هستیم. این خبر توسط حساب کاربری OnLeaks منتشر شده و به گفته ی او، منبع خبری چندان معتبر نبوده است. بنابراین، احتمال محقق نشدن این خبر بسیار زیاد است.

با تمام این اوصاف، هواداران آیفون با شنیدن این خبر امیدوار خواهند بود که iPhone 7 به این باتری مجهز شود. 14 درصد ظرفیت بیشتر به معنی افزایش 14 درصدی در عمر باتری دستگاه نیست، اما خبر خوشایندی به شمار می رود. البته باید در نظر داشت که در صورت صحت این خبر، این احتمال وجود دارد که باتری آیفون 7 پلاس نیز افزایش یابد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر