;
coinex

استقبال از گوشی نوبیا زد 11 عرضه این دستگاه را به مرحله ی سوم کشاند

موجودی گوشی نوبیا زد 11 برای بار دوم به اتمام رسید؛ 20 جولای برای عرضه ی بعدی در نظر گرفته شده است.

موجودی گوشی نوبیا زد 11 برای بار دوم به اتمام رسید؛ 20 جولای برای عرضه ی بعدی در نظر گرفته شده است.

نوبیا قبلا اعلام کرده بود که در مرحله ی دوم فروش، به اندازه ی کافی از این دستگاه وجود خواهد داشت؛ اما به نظر می رسد که افزایش تولید در مرحله ی دوم نیز پاسخگوی این حجم استقبال نبوده است. مقامات نوبیا صبح امروز تاریخ دیگری را برای مرحله ی سوم عرضه ی گوشی نوبیا زد 11 مشخص کردند. ثبت نام پیش خرید این محصول از 13 تا 19 جولای انجام خواهد شد و فروش رسمی آن از 20 جولای یعنی چهارشنبه ی هفته ی بعد، آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که این گوشی از دو نسخه ی استاندارد با رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی و نسخه ی رده بالا با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی برخوردار است؛ اما نسخه ی استاندارد آن در 20 جولای به فروش خواهد رسید.

نسل دوم گوشی های نوبیا زد 11 از طراحی بدون حاشیه برخوردار شده است؛ این بدان معناست که لبه های کناری نمایشگر حقیقتا حذف شده اند. در طراحی این گوشی همچنین از تکنولوژی حذف لبه ها استفاده شده که در آن یک قالب فلزی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.

گوشی نوبیا زد 11 از تکنولوژی شیشه بازتاب دهنده ی RC 2.0 بهره می برد؛ با این تکنولوژی، موانع شکسته می شود تا وضوح تصویر نمایشگر 2.5D را به اجرا بگذارد. گوشی نوبیا زد 11 همچنین به سیستم دوربین NeoVision 6.0، تراشه ی   Hi-Fiصوتی AK4376 و تکنولوژی صدای پانارومیک Dolby Atom برای کیفیت صدای بالاتر  مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به اسنپ دراگون 820 و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر