;
coinex

باتری آیفون 7 ، بزرگتر از مدل های قبلی خواهد بود

باتری آیفون 7 ، بزرگتر از مدل های قبلی خواهد بودباتری آیفون 7 ، بزرگتر از مدل های قبلی خواهد بود، اپل یک باتری 1960 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته است. با وجود اینکه آیفون 7 از آیفون 6 اس،  1 میلی متر باریک تر است، باتری بزرگتری خواهد داشت.

بنا به توئیتی از حساب کاربری @OnLeaks که عمدتا اطلاعات خوبی از منابع قابل اعتماد فاش می کند، انتظار می رود که آیفون 7 مجهز به باتری 1960 میلی آمپر ساعتی باشد. البته این موضوع 100 درصد تائید نشده است. بدیهی است که این باتری برای نمایشگر 4.7 آیفون 7 است، آیفون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی باتری 2700 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. همچنین از آنجا که باتری آیفون 6 اس 1715 میلی آمپر ساعت بود، همانظور که مشخص است، باتری آیفون 7 حدود 14.2 درصد بیشتر از مدل قبلی خود خواهد شد.

اوایل سال جاری، نیز در شایعات دیده می شد که اپل به دلیل اینکه طراحی تراشه ی A10 بکار رفته در نسل بعدی گوشی های پرچمدارش، فضای کمتری اشغال می کند، باتری آیفون 7 را بزرگتر در نظر خواهد گرفت.

مطمئنا، یک باتری بزرگتر همیشه مدت استفاده ی طولانی تر را برای دستگاه تضمین نمی کند، اما حدس می زنیم که اپل بهترین نتیجه را برای این چند میلی آمپر اضافه شده، ارائه دهد.

همانطور که پیش تر هم گزارش شده بود، اپل نسل بعدی آیفون خود را در ماه سپتامبر(شهریور ماه)، به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد آیفون 7، تغییرات عمده ای در طراحی ظاهری نخواهد داشت، حتی ممکن است این شرکت کوپرتنیو نام آیفون 7 را نیز برای آیفون های سال جاری در نظر نگیرد و این نام را برای سال 2017 که جشن 10 سالگی آیفون است، نگاه  دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر