;
coinex

سرویس های جدید آخرین نسخه ی بتای ios 10

سرویس های جدید آخرین نسخه ی بتای ios 10آخرین نسخه ی بتای سیستم عامل ios 10 با پشتیبانی از سرویس های اختصاصی برای استریم های لایو همراه خواهد بود.

فریم ورک در ios 9 معرفی شد، این نسخه با به روز رسانی قابلیت های استریم لایو، شبیه آنچه در گیمینگ و توییچ یوتیوب، وجود دارد، همراه است. تا کنون، ReplayKit برای برنامه های داخلی ضبط ویدئویی امکان به اشتراک گذاری را رائه داده است، ولی هیچ نوع سرویسی برای برودکست وجود ندارد. این تغییر در آخرین نسخه ی بتای ios 10 برای توسعه دهندگان و نسخه ی عمومی آن، دیده می شود. همچنین اولین برنامه ای که از این ویژگی پشتیبانی می کند، ظاهراً برنامه ی سوئیفت پلی گراندز اپل است.

یک کاربر ردیت با نام Coldplayer42 چندین اسکرین شات از این برنامه در اختیار داشته است که روی نسخه ی بتای ios 10 اجرا می شود. در واقع منوی جدیدی به نمایش در می آید و گزینه ای تحت عنوان “Broadcast Live” را رائه می دهد که در نسخه ی قبلی در دسترس نبود.

کاربران امکان انتخاب بین برنامه های مختلف را برای سرویس های استریم در اختیار دارند. این برنامه ها به صورت اختصاصی در دسته بندی خاصی در اپ استور در دسترس است. می توان در این برنامه ها گزینه ای را انتخاب کرد که به کاربران از طریق یک پیام، اعلان کند که آیا مایل به مشاهده ی برنامه های برودکست هستند یا خیر.

کاربران ردیت گزارش داده اند که برخی بازی ها مثل Asphalt 8 در حال حاضر نیز می توانند از طریق یک گزینه ی داخلی به واسطه ی توئیچ و گیمینگ یوتیوب سرویس های استریم داشته باشند. از قرار معلوم ویژگی جدید آخرین نسخه ی بتای ios 10 تنها بر روی دستگاه های 64 بیتی در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر