coinex
راهنمای خرید تکراتو

میزو ام ایکس 6 همراه با قاب مجهز به نوتیفیکیشن LED عرضه خواهد شد

گوشی میزو ام ایکس 6 تا 5 روز دیگر (19 جولای) رسما رونمایی خواهد شد؛ این دستگاه همراه با یک قاب هوشمند مجهز به LED، به نمایش گذاشته می شود.

گوشی میزو ام ایکس 6 تا 5 روز دیگر (19 جولای) رسما رونمایی خواهد شد؛ این دستگاه همراه با یک قاب هوشمند مجهز به LED، به نمایش گذاشته می شود.

همانطور که در تصویر گیف پایین مشاهده می کنید، لامپ های LED در اطراف قاب تعبیه شده اند و با روشن شدن، دریافت نوتیفیکیشن های مختلف از جمله تماس های ناموفق، پیام ها، ایمیل و غیره را به اطلاع کاربر خود می رسانند. انتظار داریم که امکان ایجاد تنظیمات مختلف از جمله خاموش کردن آن نیز در نظر گرفته شده باشد.

گفته می شود که قاب هوشمند گوشی میزو ام ایکس 6 ، چرمی بوده و از عملکرد خواب/ بیدار نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که انرژی مورد نیاز قاب هوشمند از کجا تامین می شود، همانطور که می دانید این دستگاه از اتصال دهنده ی هوشمند اپل که از لوازم جانبی پشتیبانی می کند، برخورار نیست. این احتمال وجود دارد که یک باتری در دستگاه تعبیه شده که به آسانی جایگزین خواهد شد.

همانطور که در تصویر گیف پایین مشاهده می کنید، لامپ های LED در اطراف قاب تعبیه شده اند و با روشن شدن، دریافت نوتیفیکیشن های مختلف از جمله تماس های ناموفق، پیام ها، ایمیل و غیره را به اطلاع کاربر خود می رسانند

روی کار آمدن چنین قاب های جالبی، هیجان انگیز است. آخرین باری که چیز جالب مشابهی معرفی شد، مربوط به قاب با نمای نقطه ای HTC بود که در حال حاضر با قاب یخی اچ تی سی 10 جایگزین شده است.

میزو همچنین از چیزی شبیه به قاب موسیقی نیز رونمایی کرده است؛ این قاب از یک پنجره ی انتقالی برخوردار است که نمونه ی کوچکی از اپلیکیشن اجرا کننده ی موسیقی را به نمایش می گذارد. این قاب همچنین از یک نوار عمودی بهره می برد که دکمه هایی همچون توقف و شروع روی آن گنجانده شده است. یک دکمه ی دایره ای را در قسمت پایینی نوار عمودی مشاهده می کنید که به عنوان دکمه ی بعدی/ قبلی در نظر گرفته شده است. این احتمال وجود دارد که فشار دادن دکمه ی M می تواند اپلیکیشن موسیقی را باز کند، بدون اینکه مجبور به باز کردن دستگاه باشید.

 این قاب همچنین از یک نوار عمودی بهره می برد که دکمه هایی همچون توقف و شروع روی آن گنجانده شده است. یک دکمه ی دایره ای را در قسمت پایینی نوار عمودی مشاهده می کنید که به عنوان دکمه ی بعدی/ قبلی در نظر گرفته شده است

میزو در این باره اعلام کرده که به شرکت های دیگر اجازه می دهد تا از دکمه ی هوم دستگاه او کپی کنند اما اجازه ی کپی نحوه ی عملکرد آن را ندارند. سال گذشته، کمپانی ZTE به دلیل کپی برداری میزو از طراحی دکمه ی هوم، از این شرکت شکایت کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر