;
coinex

اپل: به دنبال رقابت با نتفیلیکس نیستیم

اپل: به دنبال رقابت با نتفیلیکس نیستیماپل اوایل سال جاری تائید کرد که قصد دارد اولین نمایش تلوزیونی خود را ایجاد کند و برنامه های کاربردی توسعه دهندگان را به چالش کشد. این نمایش تلوزیونی Planet نام دارد. برخی ممکن است تحت تاثیر برنامه ریزی اپل برای ایجاد حجم زیادی از محتوای ناب قرار بگیرند. در واقع شایعات نشان می داد که سرویس استریم های تلوزیونی ممکن است رقیبی برای نتفیلیکس باشد، با این حال اپل می گوید که به دنبال رقابت به نتفیلیکس نیست.

معاون ارشد رئیس اپل در مصاحبه ای بیان کرد که این شرکت تنها علاقه مند به تولید محتوای ناب است، سرویس که به عنوانی یک مکمل برای اپل میوزیک محسوب شود. در واقغ برنامه ی تجاری خاصی برای ایجاد نمایش تلوزیونی نداشته و همچنین قصد رقابت با نمونه های موجود را در سر نمی پروراند.

تلاش اپل برای ارائه ی سرویس استریم رقابت با هیچ کدم از سرویس های نتفیلیکس و یا کامکست نیست. اپل قصد ندارد که استدیویی برای رقابت با این شرکت ها خریداری کند.

البته این نوع جاه طلبی اپل، هنوز هم در هاله ای از ابهام است، ولی بدیهی است که این سرویس برای تلوزیون های اپل سرویس ویژه ای محسوب می شود و حتما برنامه ی خاصی برای آن خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر