;
coinex

تراشه ی A10 جدید اپل در Geekbech رویت شد

اطلاعات تراشه ی A10 اپل در بنچمارک گیکبنچ مشخص شد.

اطلاعات تراشه ی A10 اپل در بنچمارک گیکبنچ مشخص شد.

بخش اعظمی از اطلاعاتی که طی چند ماه گذشته پیرامون آیفون بعدی اپل به گوش می رسید مربوط به خصوصیات ظاهری دستگاه بود؛ اما حالا به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده تا به سخت افزارهای آیفون بعدی اپل نگاه بیاندازیم.

آیفون جدید همراه با تراشه ی جدید Apple A10 راه اندازی خواهد شد. تراشه ی A10 ، نسل جدید پردازنده ی 16 نانومتری A9 است که در حال حاضر در گوشی های آیفون 6 اس به کار گرفته می شود. انتظار می رود که تراشه جدید، عملکرد بهتر و مدیریت باتری بهینه تری را به اجرا بگذارد.

تراشه ی 10A توسط کمپانی تایوانی TSMC ساخته خواهد شد و مانند سایر پردازنده های این سری، 2 هسته ای خواهد بود. این تراشه اخیرا در بنچمارک گیک بنچ رخ نشان داده و امتیازات آن حقیقتا تحسین برانگیز بوده است.

تراشه ی A10 در آزمون تک هسته ای، امتیاز 3000 را به دست آورد؛ این در مقایسه با تراشه ی A9 که امتیاز 2519 را به دست آورده بود، 500 امتیاز بیشتر است. تراشه ی جدید، قدرتمند ترین پردازنده ای نیست که کمپانی اپل در اختیار دارد. قدرتمند ترین تراشه ی اپل در حال حاضر، پردازنده ی A9X است که در آزمون تک هسته ای، امتیاز 3010 را به دست آورده بود؛ این تراشه در دستگاه هایی همچون آیپد پرو 9.7 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی استفاده می شود.

شایعات حاکی از آن هستند که در Apple A10، تراشه های سیلیکونی و ترکیبات نیمه هادی، به منظور فشرده تر شدن، به هم متصل می شوند تا فضای بیشتری برای باتری و باریک تر شدن دستگاه فراهم شود.

تراشه ی A10 در آزمون تک هسته ای، امتیاز 3000 را به دست آورد؛ این در مقایسه با تراشه ی A9 که امتیاز 2519 را به دست آورده بود، 500 امتیاز بیشتر است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر