;
coinex

مشخصات کنسول بازی PS4 Neo فاش شد

مشخصات کنسول بازی PS4 Neo فاش شدسونی تائید کرده است که کنسول بازی PS4 Neo وجود خواهد داشت. در مورد مشخصات این دستگاه مطمئن نیستیم که دقیقا مجهز به چه مواردی خواهد بود ولی می توان گفت که از PS4 فعلی بسیار قدرتمندتر است. همچنین به لطف یک سری از مشخصات فاش شده، می توان انتظارات دقیق تری از کنسول بازی PS4 Neo داشت. البته هیچ کدام از این مشخصات تائید نشده اند.

بنابر شایعات، انتظار داریم که کنسول بازی PS4 Neo از همان هسته ی جگوار که در PS4 کنونی دیده می شود، استفاده کند. در واقع هشت هسته وجود خواهد داشت که با سرعت پردازشی 2.1 گیگاهرتز، سریع تر از PS4، کار می کنند. همچنین گفته شده است که پردازنده ی گرافیکی آن 36 واحد محاسبه ی کامپیوتر، افزایش یافته، در واقع با سرعت پردازشی 911 مگاهرتز کار می کند که نسبت به کنسول فعلی، 2.3 بهبود داشته است.

کنسول بازی PS4 Neo با 8 گیگابایت رم GDDR5 همراه است اما ظاهراً، پهنای باند آن به 218 گیگابایت بر ثانیه رسیده، در حالی که در PS4، پهنای باند 174 گیگابایت بر ثانیه است. از نقطه نظر حافظه، چیزی در این کنسول جدید تغییر نکرده است، از این رو گیمرها می توانند 500 گیگابایت یا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را بسته به انتخاب خود، در اختیار داشته باشند.

مشخص نیست که چه زمانی سونی کنسول بازی PS4 Neo را به صورت رسمی عرضه می کند. به نظر می رسد که برای دیدن آن باید کمی صبور باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر