;
coinex

گلکسی نوت 7 تاییدیه FCC را دریافت کرد

گلکسی نوت 7 تاییدیه FCC را دریافت کرد

همان طور که می دانید گوشی گلگسی نوت 7 سامسونگ در تاریخ 2 آگوست رونمایی خواهد شد و زمان زیادی تا این تاریخ باقی نمانده است. به تازگی 6 مدل از این گوشی که قرار است در منطق آمریکای شمالی عرضه شوند تاییدیه FCC را دریافت کردند. این مدل های شاملN930V (Verizon)، SM-N930A (AT&T)، SM-N930P (Sprint)، SM-N930T (T-Mobile)، SM-N930R4 (U.S.Cellular)، SM-N930W8 می شود.

قدرت پردازشی همه مدل های ذکر شده توسط چیپ ست اسنپدراگون 821 و پردازنده 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. به نظر می رسد در بیشتر مناطق باقی مانده که قرار است گلکسی نوت 7 عرضه شود به چیپ ست اگزینوس 8893 سامسونگ مجهز باشد. این فبلت دارای صفحه نمایش 5.7 یا 5.8 اینچی است؛ هر چند چندی پیش در لیستی که از مشخصات این گوشی در وب سایت واردات صادراتی هندی Zauba منتشر شده بود اندازه صفحه نمایش 6 اینچ قید شده بود. جدای از اندازه صفحه نمایش، این گوشی رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد.

گلکسی نوت 7 دارای 4 یا 6 گیگابایت رم خواهد داشت. نتایج گیک بنچ نشان می دهد که گلگسی نوت 7 به 4 گیگابایت رم مجهز است اما گمانه زنی هایی مبنی بر وجود 6 گیگابایت رم وجود دارد. دوربین اصلی این دستگاه به مانند گلکسی اس 7 اج 12 مگاپیکسلی خواهد و داری دیافراگم f/1.7 و لرزش گیر اپتیکال تصویر است. به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعتی است و احتمال مجهز بودن آن به اسکنر عنبیه چشم بسیار بالا است. دیگر شایعه ای که از سوی وب سایت هندی Zauba منتشر شده ضد آب بودن گلکسی نوت 7 است. با اخذ این تاییدیه سامسونگ یک قدم دیگر به معرفی گلکسی نوت 7 نزدیک شده است و مسئولین این شرکت در حال آماده سازی برای معرفی هر چه بهتر پرچمدار جدید خود هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر