;
coinex

آیفون خاکستری را پیدا کنید؛ ماجرای عکس پخش شده در فضای مجازی

آیا شما می توانید آیفون خاکستری پنهان در این تصویر را پیدا کنید؟

آیا شما می توانید آیفون خاکستری پنهان در این تصویر را پیدا کنید؟

تصور کنید که آیفون شما روی فرش افتاده اما نمی توانید آن را پیدا کنید. اینطور که به نظر می رسد، یکی از کاربران اپل که از یک آیفون خاکستری استفاده می کند، نتوانست گوشی خود را روی این فرش پر نقش و نگار پیدا کند. معمولا پیدا کردن یک آیفون در رنگ خاکستری روی چنین فضایی کار مشکلی نیست، اما ذکر یک نکته در اینجا ضروری خواهد بود؛ این آیفون درون قابی با طراحی گل گلی قرار گرفته است.

صاحب این آیفون خاکستری تصمیم گرفت ازین ماجرا یک بازی ایجاد کند، بنابراین با گرفتن یک عکس، آن در فضای مجازی منتشر کرد. اگر شما هم از دسته آدم های وسواسی هستید و حتما باید آیفون خاکستری را پیدا کنید، پس احتمالا تمام شب را بیدار خواهید ماند. به هر حال، اگر موفق به پیدا کردن دستگاه نشدید، احساس بدی نداشته باشید، چون واقعا کار مشکلی است.

این بازی ما را به یاد عکس های سه بعدی جادویی می اندازد که در آن یک سری از شکل های هندسی، نقطه و مربع جلوی چشم ها ظاهر می شود. راز پیدا کردن تصویر جادویی این است که به شکل ها خیره شوید، بدون اینکه به خودتان فشار وارد کنید. راز پیدا کردن آیفون خاکستری را با شما در میان خواهیم گذاشت، البته به محض اینکه خودمان بتوانیم آن را پیدا کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اون بالا سمت راست دقیقا بغل پایه میز راز پیدا کردنشم اینه ک بگردین دنبال گلهای متفاوت و لنز دوربین گوشی

    پاسخ