;
coinex

آیا می دانید روزانه چند ساعت را صرف گوشی هوشمند خود می کنید؟

 یک حقیقت جالب: یک کاربر گوشی هوشمند به طور معمول، روزانه 2617 بار صفحه نمایش گوشی خود را لمس می کند و در مجموع، 2.42 ساعت را به نمایشگر گوشی هوشمند خود خیره می شود.

یک حقیقت جالب: یک کاربر گوشی هوشمند به طور معمول، روزانه 2617 بار صفحه نمایش گوشی خود را لمس می کند و در مجموع، 2.42 ساعت را به نمایشگر گوشی هوشمند خود خیره می شود. برای کاربران فعال و پر مصرف تر، این مدت زمان به 3.75 ساعت می رسد؛ این زمان برای تماشای دو فیلم کامل و طولانی کفایت می کند.

این داده ها به لطف تحقیقات انجام شده توسط شرکت آمریکایی DScount فراهم شده است. این شرکت با استفاده از ابزاری که تمام این داده ها را ردیابی می کند، این اطلاعات را جمع آوری کرده است. این ابزار، آزمون های خود را روی نمونه های آماری متنوع، متشکل از 94 کاربر اندرویدی از میان 100 هزار شرکت کننده، به اجرا گذاشت.

آیا به نظر شما زمان آن فرا رسیده که این دوران را “زمان اعتیاد به گوشی هوشمند” بنامیم؟ به هر حال، شواهد این امر را نشان می دهند.

برای درک بهتر این ارقام، باید گفت که یک کاربر، زمان خود را به 76 جلسه موبایل تقسیم می کند؛ بنابراین، انجام دادن یک کار دیگر با گوشی هوشمند ، هر 12 دقیقه و 38 ثانیه دوباره آغاز می شود. (با احتساب زمان های خواب یک فرد)

آیا شما هم به همین اندازه از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید؛ در غیر اینصورت مدت زمانی که در روز از گوشی خود استفاده می کنید را با ما به اشتراک بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    والا من از صبح تا ۴ بعد از ظهر با رایانه کار می کنم بعدش هم یه خواب ۲ ساعته و بعدش تا ۲ شب از گوشی استفاده میکنم

    پاسخ