;
coinex

گوشی Leecoo K1 با طراحی مناسب برای خانم ها

گوشی Leecoo K1 با طراحی مناسب برای خانم ها

شرکت Keecoo گوشی هوشمندی با نام K1 معرفی کرد که طبق ادعای شرکت این محصول به صورت اختصاصی برای خانم ها طراحی شده است. این گوشی دارای طراحی شش ضلعی است و شرکت می گوید این طراحی مناسب دست های کوچک تر خانم ها است. در این راستا شرکت چینی صفحه نمایش 5 اینچی را برای K1در نظر گرفته که در مقایسه با صفحه نمایش بزرگ گوشی های هوشمند امروزه چندان بزرگ به شمار نمی آید. شرکت سازنده سعی کرده تا در حد ممکن حاشیه های کناری این گوشی را کمتر کرده و به جای آن حاشیه بالا و پایین گوشی را بیشتر کرده تا عرض گوشی کمتر شود.

گوشی K1 از لحاظ سخت افزاری در زمره گوشی های میان رده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی بوده و رزولوشن 1280 در 720 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست MT6735P مدیاتک و پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 تامین می شود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه از طریق MICRO SD ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهد.

دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. تامین انرژی K1 توسط باتری با ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت صورت می گیرد و طبق ادعای شرکت توانایی بیش از یک روز شارژ دهی را داراست. این گوشی دو سیمکارته بوده و از تکنولوژی 4G LTE پشتیبانی می کند. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 5.1 لالی پاپ است.

طراحی گوشی Keecoo K1 تا حد زیادی تداعی کننده گوشی های Meitu M6 و حتی Oukitel K10000 است که چندی پیش در چین معرفی شدند. بر این اساس این گوشی تفاوت چشم گیری با رقیب های خود ندارد.  Keecoo K1 در سه رنگ قرمز، سفید و سبز تولید می شود اما در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر