;
coinex

مشخصات گوشی موتو ایکس 2016 توسط GFXBench فاش شد

مشخصات گوشی موتو ایکس 2016 توسط GFXBench فاش شد

پس از ظاهر شدن اولین شایعات در مورد سری گوشی های موتو زد 2016 موتورلا، خیلی ها گمان می کردند که سری موتو زد جایگزین موتو ایکس شده و پرچمداران جدید موتورولا با این نام عرضه خواهند شد. اما پس از رونمایی رسمی از گوشی های موتو زد و موتو زد فورس، شرکت موتورولا اعلام کرد که خانواده موتو ایکس این شرکت همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

در همین راستا نیز امروز شاهد فاش شدن مشخصات گوشی موتو ایکس 2016 از طریق بنچمارک GFXBench بودیم. در اوایل ماه آوریل نیز شاهد انتشار مشخصات گوشی با شماره مدل XT1650 توسط بنچمارک GFXBench بودیم که گفته می شد به گوشی موتو ایکس 2016 مربوط است. آن گوشی دارای چیپ ست اسنپدارگون 820 و 4 گیگابایت رم و اندروید 6 مارشمالو بود.

اما دستگاهی که امروز مشخصات آن فاش شد شباهت بسیاری به همان گوشی و حتی شماره مدل مشابهی دارد. بنابراین پیش بینی می شود گوشی موتو ایکس 2016 دارای صفحه نمایش 5.5 بوده و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. 4 گیگبایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار داخلی این گوشی را تشکیل می دهد.

به نظر می رسد که این گوشی نیز به دوربین دوگانه مجهز باشد که یکی از آن ها 21 و دیگری 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه نیز اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

مشخصات گوشی موتو ایکس 2016 کاملاً مشابه گوشی موتو زد فورس است. اما یک تفاوت عمده وجود دارد و آن وجود دوربین دوگانه در گوشی موتو ایکس 2016 است. به نظر می رسد که تفاوت این دو سری گوشی در یک دوربین اضافه باشد. همچنین گوشی های سری موتو زد از طراحی ماژولار بهره برده و از Moto Mods پشتیبانی می کنند. ممکن است گوشی های سری موتو ایکس چنین ویژگی نداشته باشند.

مشخصات گوشی موتو ایکس 2016 توسط GFXBench فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر