;
coinex

وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 توسط Zauba تایید شد

وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 توسط Zauba تایید شد

وب سایت وارادت صادرت هندی Zauba بسیاری از مواقع در فاش کردن مشخصات فنی محصولات معرفی نشده کمک شایانی کرده است. این موضوع در مورد گلکسی نوت 7 نیز صدق می کند. بنا به اطلاعات ثبت شده در این وب سایت گوشی گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش 6 اینچی و همچنین ضد آب خواهد بود. امروز نیز در Zauba دوربینی به نمایش در آمد که گفته می شود سنسور تشخیص عنبیه چشم بوده که از ویتنام وارده شده و دارای کد محصول SM-N930F است. همان طور که می دانید این شماره مدل به گوشی گلکسی نوت 7 متعلق است.

علاوه بر این تصاویر دیگری از گلکسی نوت 7 منتشر شده که اسکنر عنبیه چشم به خوبی قابل رویت است. همچنین این گوشی از سنسور اثر انگشت نیز بهره می برد که با دکمه هوم این دستگاه یکپارچه شده است. در حالی که ممکن است باز کردن قفل دستگاه با اسکنر اثر انگشت کمی با تاخیر انجام شود، این عملیات با اسکنر عنبیه چشم در کمتر از یک ثانیه انجام خواهد شد.

همان طور که پیش از این بار ها گفته شد گوشی گلکسی نوت 7 در تاریخ 2 آگوست معرفی خواهد شد و در آن تاریخ می توان تمام مشخصات و جزئیات این محصول را فهمید. گفتنی است پرچمدار جدید سامسونگ بلافاصله بعد از معرفی و در همان روز برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات گوشی جدید سامسونگ می توان به 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، چیپ ست اسنپدراگون 821 و اگزینوس 8893 (بسته به منطقه)، ضد آب و گرد غبار بودن و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 توسط Zauba تایید شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر