;
coinex

ویدیو های تبلیغاتی گوشی های LG X mach و LG X max

ویدیو های تبلیغاتی گوشی های LG X mach و LG X max

دو گوشی LG X mach و LG X max در ماه ژوئن و به صورت رسمی معرفی شدند. انتظار می رود تا این دو گوشی به زودی وارد بازار شوند اما پیش از این که این اتفاق رخ دهد ال جی دو ویدیو تبلیغاتی از این گوشی ها منتشر کرد که باعث می شود تا دید بهتری نسبت به مشخصه های این گوشی ها داشته باشیم.

در ویدیو تبلغیاتی اول پشتیبانی گوشی LG X mach از ویژگی LTE Cat.9 3CA به تصویر کشیده شده است. از نظر تئوری این ویژگی می تواند سرعت انتقال داده 400 Mbps را فراهم کند. گوشی LG X mach همچنین از پردازنده 6 هسته ای اسنپدراگون کوالکام، صفحه نمایش 5.5 اینچی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قسمت پشتی بهره می برد.

.

.

ویدیو دوم به گوشی LG X max مربوط می شود. این گوشی نیز به مانند X mach دارای صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی است. اما بر خلاف X mach این گوشی از مشخصات سخت افزاری پایین تری برخوردار است. برای مثال روزلوشن 720p را ارائه می دهدو به پردازنده 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز و تنها 2 گیگابایت رم مجهز است. در مجموع این گوشی شباهت زیادی به گوشی LG X5 که اوایل ماه جاری در کشور کره جنوبی عرضه شد دارد.

.

.

ال جی هنوز به صورت کامg مشخصات گوشی های جدید خود را فاش نکرده. اما به نظر می رسد هر دو گوشی به اندروید 6 مارشمالو مجهز باشند.

در حال حاضر یکی از گوشی های سری X ال جی با نام X Power در آمریکای شمالی و کانادا در دسترس است. باید دید ال جی گوشی های جدید سری ایکس خود را چه زمانی وارد بازار خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر