;
coinex

بازی پوکمن گو به زودی در 200 بازار عرضه می شود

بازی پوکمن گو به زودی در 200 بازار عرضه می شودبازی پوکمن گو که به تازگی خبرهای جنجالی زیادی را به دنبال داشته است، در آینده ی نزدیک در 200 بازار مختلف سراسر جهان عرضه می شود.

اگر خبر های پوکمن گو را دنبال می کنید، باید شنیده باشید که این بازی بسیار آرام در سراسر جهان گسترش می یابد. تا کنون پیش روی این بازی در بازارهای مختلف، آنقدر آهسته بوده ، که تنها در تعداد کمی از کشورها شاهد اجرای آن هستیم. با این حال آخر هفته ی گذشته در 27 کشور جدید گسترش یافت.

بر اساس گزارشاتی از خبرگزاری رویترز، مدیر عامل شرکت نیانتیک، جان هانکه، نشان داد که این شرکت قصد دارد به زودی اجرای این بازی را در 200 بازار مختلف، ارائه دهد. او بیان کرد، این کمپانی ظرفیت سرور خود را تقویت کرده است که بعدها، با اطمینان بتواند عرضه به کاربران بیشتر را پاسخگو باشد. متاسفانه هانکه از ارائه ی اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت اجرای این بازی در آینده، خودداری کرد. بنا بر این باید صبر کنیم تا زمان عرضه ی آن در بازارهای بیشتر نزدیک شود.

تا کنون پوکمن گو محبوبیت ویژه ای بین تمام بازیکنان جهان داشته و به سرعت تبدیل به یک پدیده ی فرهنگی شده است. حتی غیر پارسر ها نیز به این بازی جذب شده اند.

با وجود اینکه هنوز این بازی در کشورهای محدودی اجرا می شود، با این حال علاقه مندان حق دارند بدانند چه زمانی آن را در اختیار خواهند داشت.ما چشم به پروژه های آینده ی این شرکت دوخته ایم، در آینده ی نزدیک شاهد به روز رسانی در دسترس پذیری پوکمن گو برای کاربران بیشتری خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر