;
coinex

سامسونگ همچنان بر ویژگی ضد آب بودن گلکسی اس 7 اکتیو تاکید دارد

سامسونگ همچنان بر ویژگی ضد آب بودن گلکسی اس 7 اکتیو تاکید دارد

هفته پیش برخی از مشتریان گوشی گلگسی اس 7 اکتیو اعلام کردند این گوشی نمی تواند در برابر آب مقاوت خوبی نشان دهد. موضوع عجیب در مورد این گوشی به گواهی IP68 گلکسی اس 7 اکتیو مربوط می شود چرا که از لحاظ امتیازی در حد گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج است. هر دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بر اساس نظرات مشتریان جزو بهترین گوشی های ضد آب به شمار می روند. طبق اعلام CR و بنا به آزمایش هایی که بر روی ویژگی ضد آب بودن گلکسی اس 7 اکتیو انجام گرفته بود، این گوشی توانسته از این لحاظ هم رده گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج باشد.

طبق راهنمای کاربران گوشی هوشمند گلگسی اس 7 اکتیو، این دستگاه می تواند تا عمق 1.5 متری آب و به مدت 30 دقیقه کاملاً سالم بماند. در بخشی از گزارش کاربران این گوشی هوشمند، دو دستگاه گلکسی اس 7 اکتیو به مدت 30 دقیقه در یک تانک آب قرار داده شده تا عمق آب شبیه سازی شده. زمانی که این گوشی ها را از آب خارج کردند، نفوذ آب به زیر صفحه نمایش و بروز مشکلاتی در دکمه پاور آن ها به وضوح قابل مشاهده بود.

در بخش راهنمای کاربران این دستگاه، ذکر شده با وجود این که گوشی دارای گواهینامه IP 68 است، اما در تمام شرایط آب و هوایی قادر به جلوگیری از نفوذ آب نیست. این یعنی تولیدکننده برخی از قطعات های این گوشی را ضد آب تولید کرده است. روز جمعه شرکت سامسونگ اعلام کرد گوشی گلکسی اس 7 اکتیو به طور کامل تست شده است و این شرکت به طور کامل به گواهی IP68 این گوشی اعتماد دارد. این شرکت همچنین اعلام کرد گوشی های گلکسی اس 7 اکتیو صدمه دیده در برابر آب را تحت شرایط استاندارد گارانتی تعویض می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر