;
coinex

مشخصات گوشی ردمی نوت 4 از روی جعبه آن فاش شد

مشخصات گوشی ردمی نوت 4 از روی جعبه آن فاش شد

شرکت شیائومی قصد دارد تا در تاریخ 27 جولای کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و شایعات زیادی حاکی از این هستند که در این کنفرانس گوشی های ردمی نوت 4 و لپ تاپ شیائومی نوت بوک رونمایی خواهند شد؛ البته هنوز تاییدیه رسمی در این باره وجود ندارد. به تازگی تصویری از یک جعبه گوشی ردمی نوت 4 که احتمال می رود مربوط به یک خرده فروش باشد در فضای مجازی منتشر شده که بر روی این جعبه مشخصات نسل آینده سری گوشی های ردمی نوت درج شده است.

حالا تقریباً وجود صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی تایید شده و این نمایشگر درون یک قاب فلزی جای گرفته است. گوشی ردمی نوت 3 نیز به چنین صفحه نمایشی مجهز بود. پیشتر شایعاتی مبنی بر وجود صفحه نمایش بزرگتر از 5.5 اینچی در گوشی ردمی نوت 4 منتشر شده بود؛ اما حالا همان طور که در تصویر مشاهد می کنید  مشخص شده که این چنین نیست. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست Helio X20 و پردازنده 10 هسته ای تامین خواهد شد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه ردمی نوت 4 را تشکیل می دهند.

در حال حاضر گوشی های کمی وجود دارند که از پردازنده 10 هسته ای بهره می برند؛ اما اگر شایعات صحت داشته باشند ردمی نوت 4 می تواند رقیب جدی برای این دست گوشی ها باشد. گفته می شود یک ورژن این دستگاه مجهز به چیپ ست Helio X25 و 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. خبر ها حاکی از این هستند که گوشی مذکور دارای دو دوربین در بخش پشتی خواهد بود و یک سنسور اثر انگشت نیز با دکمه هوم یکپارچه شده است.

دوربین پشتی این دستگاه 13 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. ورژن اندروید پیش نصب بر روی ردمی نوت 4 ذکر نشده اما به احتمال قوی این گوشی دارای اندروید 6 مارشمالو بوده و رابط کاربرای MIUI 8.0 بر روی آن اجرا می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به دو سیمکارته بودن، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه 4G LTE اشاره کرد.

مشخصات گوشی ردمی نوت 4 از روی جعبه آن فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر