;
coinex

شیائومی تایید کرد گوشی ردمی پرو در 27 جولای معرفی می شود

شیائومی تایید کرد گوشی ردمی پرو در 27 جولای معرفی می شود

بدون شک همه ما علاقه مند هستیم تا بدانیم شرکت شیائومی در کنفرانس 27 جولای از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. شایعات زیادی وجود دارند و حاکی از این هستند که شیائومی در کنفراس پیش رو از گوشی ردمی نوت 4 رونمایی خواهد کرد. همچنین گفته می شود لپ تاپ Xiamoi Notebook دیگر محصولی است که در این رویداد معرفی خواهد شد.

اما حالا شرکت شیائومی به تازگی تایید کرد که در این رویداد از گوشی ردمی پرو رونمایی خواهد کرد. بله شیائومی ردمی پرو و نه ردمی نوت 4 و نه ردمی 4 بلکه این محصول ردمی پرو نام خواهد داشت.

این شرکت به تازگی تاپیک جدیدی در شبکه اجتماعی چینی های یعنی Weibo منتشر کرده و تاریخ آن را 27 جولای دقیقاً همان زمانی که شیائومی قرار است کنفراس خود را برگزاری کند، قرار داده است. نام این گوشی گویای همه مسائل درباره آن است. این بار شیائومی در نامگذاری این محصول از اعداد استفاده نکرده و به جای آن از واژه پرو استفاده کرده است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون ردمی پرو، می توانیم امیدوار باشیم تا این شرکت یکی گوشی بسیار قدرتمند از لحاظ سخت افزاری را عرضه کند. این یک گوشی بسیار خوب از سری ردمی است و ماه جولای مصادف با سومین سالگرد آغاز پرفروش ترین محصول شیائومی، می تواند بهترین زمان عرضه آن باشد.

شیائومی تایید کرد گوشی ردمی پرو در 27 جولای معرفی می شود

چندی پیش گوشی ردمی پرو در بنچمارک گیک بنچ حضور یافته بود و به واسطه آن برخی مشخصات و جزئیات این گوشی فاش شد. بر این اساس قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست Helio X25 تامین می شود و ورژن اندروید پیش نصب آن، اندروید 6 مارشمالو خواهد بود. پیکر بندی دوربین این گوشی هنوز فاش نشده است اما گفته می شود در قسمت پشت این دستگاه احتمالاً شاهد وجود دو دوربین خواهیم بود.

این طور که به نظر می رسد گوشی Xiamoi Redmi Pro می تواند به عنوان قاتل پرچمدارن لقب گیرد. چرا که مطابق انتظار، این گوشی نیز به مانند دیگر محصولات شیائومی قیمت مناسبی خواهد داشت. پیش بینی می شود ردمی پرو قیمتی معادل 150 دلار داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر