;
coinex

گوشی 99 دلاری ZTE زد مکس پرو معرفی شد

گوشی میان رده ی ZTE زد مکس پرو ، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

گوشی میان رده ی ZTE زد مکس پرو ، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

کمپانی ZTE تولید سری گوشی های رده بالایی همچون Axon را نیز به عهده دارد؛ با اینحال روی گوشی های مقرون به صرفه تر با برند Zmax متمرکز شده است. گوشی ZTE زد مکس پرو در حال حاضر و از طریق MetroPCS برای سفارش پیش خرید آمده است و تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد. فبلت 6 اینچی ZTE زد مکس پرو به سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده است که به گفته ی ZTE، یک قابلیت منحصر به فرد در این رنج قیمتی به شمار می رود. خبرنگاران انگجت فرصتی یافتند تا نگاهی نزدیک به گوشی ZTE زد مکس پرو داشته باشند؛ این دستگاه با توجه به قیمت آن از ویژگی های خوبی برخوردار است.

با این قیمت وسوسه کننده می توان از یک بدنه ی محکم و در عین حال، لمس نرم برخوردار شد. یک پردازنده ی هشت هسته ای اسنپ دراگون 617 و رم 2 گیگابایتی همراه با حافظه ی 32 گیگابایتی نیز تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته که با بدنه ی آبی رنگ آن تطابق زیبایی یافته است.

ترکیب رنگ در قسمت پشتی دستگاه و نمایشگر آن بسیار قابل توجه بوده است. عکس فوری که با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دستگاه گرفته شده، چندان دقیق و شفاف نیست، اما باید این را در نظر گرفت که محیط اطراف نویسنده ی این متن نیز چندان مناسب نبوده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه نیز متعادل به نظر می رسد.

گوشی ZTE زد مکس پرو توانایی پشتیبانی از دو سیمکارت را دارد که یکی از کشو های مخصوص سیمکارت، از جایگاه نصب میکرو اس دی نیز برخوردار شده است. باتری 3400 میلی آمپیر ساعتی دستگاه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه (با این رنج قیمت) به شمار می رود. این دستگاه از یو اس بی نوع سی برخوردار بوده و اندروید 6.0 مارشمالو روی آن اجرا می شود.

قیمت این دستگاه از گوشی هواوی آنر 5 ایکس پیشی می گیرد؛ این گوشی نیز بدنه ی محکم، دوربین خوب و سنسور اثر انگشت را با قیمت 199 دلار عرضه می کند. گوشی موتو جی 4 همچنین قابلیت هایی همچمون پردازنده ی پر قدرت و سنسور اثر انگشت را با قیمت 200 دلار عرضه می کند؛ با اینحال دو دستگاه نامبرده کوچکتر هستند و از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردارند، علاوه بر اینکه، این حجم باتری را ارائه نمی دهند.

مدیر عامل ZTE، لیکین چنگ می گوید: “مقرون به صرفه بودن جزوی از DNA ماست.” او معتقد است که بازار گوشی های رده بالا در حال رکود بوده و ساخت گوشی های مقرون به صرفه، ماموریت این کمپانی به شمار می رود.

این کمپانی تولید کننده ی لوازم الکترونیکی می گوید، بیش از 30 میلیون کاربر فعال دستگاه های ZTE وجود دارد. این کمپانی در سال 2015 توانست 15 میلیون دستگاه را به فروش برساند. با در نظر داشتن اینکه فبلت های مقرون به صرفه ی کمتری در بازار وجود دارند، این دستگاه با این قیمت، از شانس خوبی برخوردار است.

 گوشی میان رده ی ZTE زد مکس پرو ، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.  گوشی میان رده ی ZTE زد مکس پرو ، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.  گوشی میان رده ی ZTE زد مکس پرو ، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد. با این قیمت وسوسه کننده می توان از یک بدنه ی محکم و در عین حال، لمس نرم برخوردار شد. یک پردازنده ی هشت هسته ای اسنپ دراگون 617 و رم 2 گیگابایتی همراه با حافظه ی 32 گیگابایتی نیز تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. باتری 3400 میلی آمپیر ساعتی دستگاه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه (با این رنج قیمت) به شمار می رود. گوشی ZTE زد مکس پرو توانایی پشتیبانی از دو سیمکارت را دارد که یکی از کشو های مخصوص سیمکارت، از جایگاه نصب میکرو اس دی نیز برخوردار شده است. گوشی میان رده ی ZTE زد مکس پرو ، تنها با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر