;
coinex

انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد

انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد

تا به اینجا می توان با اطمینان گفت که گوشی گلکسی نوت 7 در تاریخ 2 آکوست همراه با نمایشگر خمیده از دو طرف عرضه خواهد شد. پیش از این گفته شد که این گوشی تنها در یک ورژن و با صفحه نمایش لبه دار عرضه می شود و خبری از ورژن فِلت این دستگاه نخواهد بود. البته هنوز هم این شانس وجود دارد که گوشی گلکسی نوت 7 در دو نسخه و در ورژن های صفحه  نمایش لبه دار و فلت عرضه شود؛ هر چند با اسنتاد به اخبار و تصاویر فاش شده، شانس عرضه نسخه فلت گلکسی نوت 7 پایین است.

اما به تازگی تصاویری منتشر شده است که ورژن فلت گوشی گلکسی نوت 7 را به تصویر کشیده است. این تصاویر نمایی کلی از ظاهر سنتی و مرسوم گلکسی نوت 7 را نشان می دهد. همان طور که مشاهد می کنید یک اسکنر عنبیه چشم در بخش جلویی این دستگاه وجود دارد و همین نکته کافی است تا پی ببریم این همان نمونه اولیه گلکسی نوت 7 با صفحه نمایش فلت است که تولیدش لغو شد.

بنابراین می توان این طور گفت که این تصاویر تنها نمونه فلت پرچمدار جدید سامسونگ را را نشان می دهند و به عرضه ورژن فلت گلکسی نوت 7 نباید چندان امیدوار بود چرا که کلیه شواهد نشانگر لغو تولید انبوه این ورژن هستند.

انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر