;
coinex

ایوان بلاس مدعی است امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود

ایوان بلاس مدعی است امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود

اخبار و شایعات پیرامون آیفون های جدید حاکی از این هستند که اپل گوشی آیفون 7 را در سه مدل با نام های آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو عرضه خواهد کرد. گفته می شود این شرکت قصد دارد تا ورژنی از آیفون 7 با صفحه نمایش بزرگتر از 5.5 اینچ آیفون 7 پلاس ارائه کند و آن را آیفون 7 پرو بنامد. همچنین قصد دارد ویژگی های نظیر دوربین دو گانه و پورت اسمارت کانکتور برای اتصال کیبورد QWERTY را در آیفون 7 پرو به کار گیرد. اما طبق گفته فاش کننده معروف دنیای تکنولوژی یعنی ایوان بلاس، این سناریو امسال رخ نخواهد داد.

بلاس مدعی است  اپل از گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که به ترتیب دارای اسم رمز Sonora و Dos Palos هستند، در سال جاری رونمایی می کند و خبری از مدل سوم نخواهد بود. عکس هایی دیروز در فضای مجازی منتشر شد و سه مدل آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو را به تصویر کشید. اما این عکس دارای نکاتی بود که نشان از واقعی نبودن آن دارد. در پشت هر سه گوشی لوگوی “S”در ج شده است و این در حالی است که هیچ کدام از اسامی این سه مدل جدید دارای حرف S نیستند.

ایوان بلاس مدعی است امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود

ایوان بلاس مدعی است امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود

همان طور که گفته شد قرار است آیفون 7 پرو صفحه نمایش بزرگتری از آیفون 7 پلاس داشته باشد. در یک نگاه سریع به عکس منتشر به نظر می رسد که آیفون 7 پرو صفحه نمایش بزرگتری از آیفون 7 پلاس داشته باشد. اما اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که قسمت پایین و انهایی این سه گوشی در یک راستا قرار ندارد. با توجه به این دلایل پیش بینی می شود که عکس های منتشر شده در مورد وجود سه ورژن از آیفون 7، واقعی نبوده باشد.

Note-how-the-bottom-of-the-phones-arent-lined-up-which-makes-the-screen-on-the-iPhone-7-Pro-look-larger

اما سوال اینجاست که گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارای چه تغییراتی نسبت به نسل گذشته خود هستند؟! خط آنتن هر دو گوشی گویا قرار است به بخش بالایی و لبه های پایینی آنها انتقال پیدا کنند. علاوه بر این هیچ کدام از این دستگاه ها پورت 3.5 میلیمتری هدست نخواهند داشت. لنز دوربین آیفون 7 بزرگ تر از قبل خواهد بود و آیفون 7 پلاس دارای دوربین دوگانه خواهد بود که قابلیت زوم اپتیکال را برای آن فراهم خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر