;
coinex

کاربران اپلیکیشن فیس بوک مسنجر یک میلیاردی شدند

فیس بوک یکی دیگر از افتخارات خود را معرفی کرد؛ اپلیکیشن فیس بوک مسنجر در هر ماه، بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

فیس بوک یکی دیگر از افتخارات خود را معرفی کرد؛ اپلیکیشن فیس بوک مسنجر در هر ماه، بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

با در نظر داشتن اینکه اپلیکیشن واتساپ در فوریه ی گذشته از یک میلیاردی شدن کاربران خود خبر داده بود، به نظر می رسد که این کمپانی در حال حاضر، دو تا از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان جهان را در اختیار دارد. این شرکت اعلام کرد که اپلیکیشن فیس بوک مسنجر ، دومین اپلیکیشن محبوب iOS به شمار می رود و حتی اپلیکیشن اصلی فیس بوک را نیز پشت سر گذاشته است. به گزارش این کمپانی، اپلیکیشن فیس بوک مسنجر تا به حال بیش از یک میلیارد بار روی دستگاه های اندرویدی دانلود شده است.

دیوید مارکوس، قائم مقام اپلیکیشن مسنجر در بیانیه ای اعلام کرد: “در مسیر یک میلیاردی شدن، روی ایجاد امکان بهترین تجربه در دنیای ارتباطات امروزی تمرکز کردیم. ما روی کمک به برقراری ارتباط بین مردم و تجارت هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردارند، متمرکز ماندیم.”

فیس بوک نیز در این میان به دستاوردهای دیگر اشاره کرد؛ این برنامه در حال حاضر از 18000 بات در پلت فرم مسنجر خود بهره می برد. این طور که به نظر می رسد، 10 درصد تمام تماس های VoIP از طریق اپلیکیشن مسنجر انجام شده و روزانه 22 میلیون گیف از طریق این برنامه ارسال می شود.

فیس بوک برای بزرگداشت امروز، یک اموجی به شکل بادکنک مخصوص جشن ها را به اپلیکیشن مسنجر اضافه کرده است که از همین امروز می توانید آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر