;
coinex

هارد درایو 10 ترابایتی سیگیت وارد بازار شد

هارد درایو 10 ترابایتی سیگیت وارد بازار شدبنا به گزارشات شرکت آمریکایی سیگیت، تولیدکننده تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات، نوعی هارد درایو 10 ترابایتی برای کامپیوتر های شخصی وارد بازار کرده است.

اگر از فضای ذخیره سازی موجود بر روی کامپیوتر خود، شکایت دارید، دیگر نگران نباشید. روز گذشته شرکت سیگیت اعلام کرد که  هارد درایو 10 ترابایتی ارائه خواهد داد. گفته می شود که این هارد درایو ها برای کامپیوتر های شخصی، سیستم های نظارتی و ذخیره سازی شبکه های متصل، مناسب است.

سیگیت همچنین اعلام کرد که برند Barracuda را برای هارد درایو های دسکتاپ و لپ تاپ باز خواهد گرداند. این نام چند سال پیش جایگزین نام هارد درایو دسکتاپ بود. در واقع املای درست این نام تجاری BarraCuda است.

ظرفیت سری جدید هارد درایو های سیگیت، 2 ترابایت بیش تر از نمونه های قبلی است که برای مصرف کنندگان و کسب و کار های کوچک استفاده می شد. BarraCuda Pro سیگیت اکنون با ظرفیت 10 ترابایت، چرخش هد 7,200 دور در دقیقه و با سرعت انتقال داده 220 مگابایت بر ثانیه عرضه می شود. سیگیت همراه با این هارد درایو 10 ترابایتی 5 سال ضمانت نیز ارائه می دهد.

هارد درایو 10 ترابایتی BarraCuda Pro به قیمت 535 دلار در دسترس است. امروز فروش آن در خرده فروشی های سراسر کشور آغاز شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    10 ترابایت خوبه . نمیشه سیگیت برای هارد اکسترنال پرتابل خودش ظرفیت 16 ترابایت رو معرفی کنه.

    پاسخ