;
coinex

تصاویر کانسپت آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد

تصاویری از کانسپت آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز کرد.

تصاویری از کانسپت آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز کرد.

هنوز تا زمان معرفی رسمی آیفون 7 دو ماه زمان باقی مانده است، با اینحال شایعات پیرامون پرچمدار 2017 این غول تکنولوژی آمریکایی منتشر شده اند. بنا بر خبر جالبی که روز گذشته منتشر شده، پرچمدار بعدی اپل با نام آیفون 8 معرفی خواهد شد و نسخه ی 7 اس وجود نخواهد داشت؛ همچنین گفته می شود نمایشگر این دستگاه، اولد بوده که منابع توسط سامسونگ تامین خواهد شد.

در حال حاضر نیز تصاویری از کانسپت آیفون 8 در فضای اینترنت منتشر شده که نمایی از نمایشگر اولد را روی دستگاه بعدی اپل به نمایش می گذارد. این کانسپت توسط طراح توبیاس بیوتنر به تصویر کشیده شده که هیچ شباهتی به آیفون های فعلی و آیفون 7 آینده ندارد.

در کانسپت آیفون 8 مشاهده می کنید که دکمه ی هوم داخل نمایشگر تعبیه شده که تا به حال در هیچ آیفونی دیده نشده است. علاوه بر این، قاب پشتی دستگاه با شیشه پوشیده شده که قبلا مشابه آن را در آیفون 4 دیده بودیم. به نظر می رسد که بدنه ی کانست آیفون 8 تماما شیشه ای باشد. نمایشگر شیشه ای تا لبه ی دستگاه کشیده شده تا جایی که هیچ حاشیه ای دیده نمی شود.

این کانسپت زیبا و باریک، یک دوربین دوگانه را به تصویر کشیده که در مقایسه با سایر دستگاه های مجهز به دوربین دوگانه، از سنسور کوچکتری برخوردار شده است.

سال 2017، دهمین سالگرد تولد آیفون خواهد بود، به همین دلیل می توان انتظار داشت که آیفون 8 از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر