;
coinex

رندر جدید گلکسی نوت 7 به همراه قلم S Pen

رندر جدید گلکسی نوت 7 به همراه قلم S Pen

همان طور که می دانید شرکت سامسونگ قصد دارد تا از گوشی گلگسی نوت 7 در تاریخ 2 آگوست رونمایی کند و با نزدیک تر شدن به این تاریخ، شاهد حجم زیادی از اخبار و شایعات در مورد پرچمدار جدید سامسونگ هستیم. در همین راستا فاش کننده معروف اطلاعات رندر جدیدی از گوشی گلکسی نوت 7 را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد.

همان گونه که مشاهده می کنید، نمای بسته ای از این گوشی به تصویر کشیده شده و منحنی های زیبای صفحه نمایش به وضوح مشخص هستند. گفته می شود که این دستگاه تنها در یک ورژن با صفحه نمایش خمیده و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و این به معنای آن است که خبری از نسخه فِلت گلکسی نوت 7 نخواهد بود. در این تصویر قلم S Pen گوشی گلکسی نوت 7 در کنار گوشی قابل مشاهده است.

طبق شایعات اخیر، گفته می شود که قلم S Pen گوشی گلکسی نوت دستخوش طراحی مجدد شده است. همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید، قلم S Pen گوشی گلکسی نوت 7 کم و بیش با قلم موجود در گلکسی نوت 5 شباهت دارد. اما به غیر از بحث سخت افزاری و ظاهری، شاید این طراحی مجدد ویژگی های جدیدی را برای قلم S Pen به ارمغان آورد.

سامسونگ وعده های مختلفی را درباره قلم گوشی گلکسی نوت 7 داده است و باید تا دو هفته دیگر صبر کنیم و ببینیم این وعده ها تا چه حد محقق شده و چه ویژگی های جدیدی را شاهد خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر