;
coinex

مجهز شدن شیائومی ردمی پرو به دوربین دوگانه و پردازنده 10 هسته ای

کمپانی شیائومی برخی از خصوصیات دستگاه جدید خود یعنی شیائومی ردمی پرو را منتشر کرد.

کمپانی شیائومی برخی از خصوصیات دستگاه جدید خود یعنی شیائومی ردمی پرو را منتشر کرد.

شیائومی ردمی پرو در 27 جولای 2017 رونمایی می شود؛ این در حالیست که تاییدیه ی برخی ویژگی های آن به دست خبرگزاری ها رسیده است. روز گذشته کمپانی شیائومی اعلام کرد که دستگاه ردمی پرو از نمایشگر اولد برخوردار خواهد بود. در حال حاضر دستگاه های زیادی در بازار از نمایشگر اولد بهره مند شده اند، اما این اولین بار است که این نمایشگر ها در دستگاه های شیائومی به کار گرفته می شوند.

شیائومی روز گذشته طی یک تیزر تبلیغاتی (تصویر بالا) از وجود این قابلیت خبر داد؛ در این تصویر مشاهده می کنید که یکی از آشپزهای معروف، لیو شی شی در حال پختن پینگ اولد است. با توجه به تصویر بالا، به نظر می رسد که شیائومی در حال ساخت دستگاهی است که از پردازنده ی ده هسته ای و دوربین دوگانه برخوردار می شود.

تقریبا به طور قطع می دانیم که شیائومی ردمی پرو با نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080p و رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی 128 گیگابایتی معرفی خواهد شد. اندروید 6.0 مارشمالو به صورت پیش فرض در دستگاه نصب شده و رابط MIUI 8 روی آن اجرا خواهد شد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را دارد. اینطور که به نظر می رسد، قیمت این دستگاه از نسخه های قبلی ردمی، بیشتر خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر