;
coinex

پست صوتی و تماس برگشتی، دو ویژگی های جدید در آخرین نسخه ی بتای واتساپ

پست صوتی و تماس  برگشتی، دو ویژگی های جدید در آخرین نسخه ی بتای واتساپاردیبهشت ماه، گفته شد که دو ویژگی تماس برگشتی و پست صوتی، به برنامه ی پیام رسان واتساپ ، اضافه خواهند شد. امروز در گزارشات آمده است که آخرین نسخه ی بتای واتساپ با این دو ویژگی همراه شده است.

در آخرین نسخه ی بتای واتساپ ، که با شماره نسخه 2.16.189 عرضه می شود، ویژگی جدید تماس برگشتی شرایطی فراهم می کنند که تماس گیرنده شماره ای را که پاسخی زمان تماس به آن دریافت نکرده است، بار دیگر به سرعت شماره گیری کند. با ویژگی پست صوتی نیز می توان در هنگام چت، با گذاشتن دست بر روی آیکون میکروفون و نگه داشتن آن، صدای ضبط شده ی خود را برای مخاطب ارسال کرد.

همچنین گفته شده است که این پیام رسان محبوب، امکان مکالمه ی تصویری را نیز به زودی به دیگر قابلیت های خود خواهد افزود. شما می توانید منتظر بمانید تا نسخه ی به روز رسانی شده ی واتساپ در اپ استور و گوگل پلی منتشر شود و دو ویژگی جدید ذکر شده را در اختیار داشته باشید و یا اینکه آخرین نسخه ی بتای واتساپ را از این لینک دانلود نمائید.

همانطور که شاید بدانید، فیسبوک صاحب این برنامه محبوب پیام رسان است. در واقع از اکتبر سال 2014 واتساپ بیش 21 میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد. از آن روز ابزارهای زیادی به این برنامه اضافه شد.

پست صوتی و تماس  برگشتی، دو ویژگی های جدید در آخرین نسخه ی بتای واتساپ.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر