;
coinex

قیمت و تاریخ عرضه ی کنسول ایکس باکس وان اس منتشر شد

کنسول ایکس باکس وان اس از 2 آگوست و با قیمت 400 دلار به فروش می رسد؛ لازم به ذکر است که در این تاریخ، تنها نسخه ی 2 ترابایتی آن در دسترس خواهد بود.

کنسول ایکس باکس وان اس از 2 آگوست و با قیمت 400 دلار به فروش می رسد؛ لازم به ذکر است که در این تاریخ، تنها نسخه ی 2 ترابایتی آن در دسترس خواهد بود.

کمپانی مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی E3 2016 از کنسول بازی ایکس باکس وان اس رونمایی کرد؛ نسخه ی آپدیت شده و باریک تر از ایکس باکس وان فعلی که راه اندازی آن در ماه آگوست انجام خواهد شد. در حال حاضر می دانیم که نسخه ی راه اندازی آن تا دو هفته ی دیگر به فروش خواهد رسید.

مدیر ارشد بازاریابی دستگاه های ایکس باکس، مت لاپسن اعلام کرد: “امروز ما با هیجان اعلام می کنیم که نسخه ی 2 ترابایتی کنسول ایکس باکس وان اس از تاریخ دوم آگوست برای فروش آماده خواهد بود.”

کنسول جدید با هارد درایو 2 ترابایتی عرضه می شود؛ این در حالیست که ایکس باکس وان اصلی با هارد های 500 گیگابایت و 1 ترابایتی در دسترس قرار می گرفت. نسخه ی جدید کنسول ایکس باکس وان اس با قیمت 400 دلار به فروش می رسد. با تمام این اوصاف باید گفت که در این تاریخ معین، تنها نسخه ی 2 ترابایتی راه اندازی می شود. نسخه های کم ظرفیت تر این دستگاه نیز در راه هستند.

مایکروسافت در سال 2013 و در زمان راه اندازی کنسول ایکس باکس وان نیز همین استراتژی را در پیش گرفت. تنها بسته ی موجود در بازار، با سنسور کینکت همراه بود که با قیمت 500 دلار به فروش می رسید؛ اما نسخه های بدون کینکت، بعد از چند ماه عرضه شدند.

و اما نکته ای درباره ی Kinect: در صورتیکه به استفاده از این لوازم جانبی تمایل دارید باید با مایکروسافت تماس گرفته و یک آداپتور مخصوص را سفارش دهید. اگر در حال حاضر از نسخه ی فعلی ایکس باکس وان و کینکت استفاده می کنید، می توانید این آداپتور را به صورت رایگان دریافت کنید. این آداپتور به تنهایی و در بازار با قیمت 40 دلار به فروش می رسد.

نمایش تاثیر گذار و طراحی ظریف کنسول ایکس باکس وان اس در نمایشگاه E3 2016 حیرت انگیز بود. اندازه ی کوچک این کنسول شرایطی را فراهم می کند که در هر مرکز بازی و با هر اندازه ای، به راحتی قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که پروژه ی Scorpio سال آینده راه اندازی خواهد شد، بنابراین پیشنهاد می کنیم که فعلا با کنسول فعلی خود بازی کنید؛ اما اگر هنوز هم از کنسول های ایکس باکس استفاده نمی کنید، پیشنهاد می کنیم که بهترین فرصت را از دست ندهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر