;
coinex

عرضه ی دوربین فیلمبرداری پانورما برای آیفون

عرضه ی دوربین فیلمبرداری پانورما برای آیفوندوربین فیلمبرداری پانورما برای آیفون معرفی شد و کمتر از دو هفته ی دیگر برای خرید در دسترس کاربران خواهد بود.

چندی پیش سامسونگ و ال جی با خوشحالی از دوربین عکسبرداری 360 کروی به نام Gear 360 and LG CAM پرده برداشتند و آن را در کنار گوشی های هوشمند پرچمدار خود معرفی کردند. به نظر نمی رسید که اپل نیز به سرعت وارد این روند شود. این شرکت واقع در کوپرتنیو برای پر کردن خلاء نداشتن این نوع دوربین، اکنون یک دوربین 360 درجه برای آیفون دارد. گفته می شود که گروهی به پشتوانه ی Insta360 Nano دوربین 360 درجه ی آیفون را معرفی کرده اند.

دوربین فیلمبرداری پانورما برای آیفون با قیمت 199 پوند، به عنوان یک لوازم جانبی سازگار با گوشی های آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس محسوب می شود. این دوربین به پشت گوشی متصل شده و به کاربر این امکان را می دهد تا فیلم 360 درجه از محیط اطراف خود ضبط کند. همچنین مجهز به دو دوربین 210 درجه FOV است و با بستر نرم افزاری که دارد تصاویر را به صورت 360 درجه گرد هم می آورد و ویدئو و عکس 360 درجه ارائه می دهد.

دوربین 360 درجه ی اپل یک باتری 800 میلی آمپر ساعتی و یک درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی دارد، به همین خاطر لازم نیست نگران تخلیه باتری و یا پر شدن فضای ذخیره سازی داخلی حین ضبط ویدئو های پانورما با رزولوشن 3040 در 1520 پیکسل و کیفیت 30 فریم در ثانیه  باشید. این ابزار جانبی، گواهینامه MFi اپل را نیز دریافت کرده است به همین خاطر یک محصول اصلی محسوب می شود. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، فروش دوربین فیلمبرداری پانورما برای آیفون از 9 ام مرداد ماه آغاز می شود.

دوربین فیلمبرداری پانورما برای آیفون.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر