;
coinex

عرضه ی ماشین اپل تا سال 2021 به تعویق افتاد

عرضه ی ماشین اپل تا سال 2021 به تعویق افتادچند سالی است  شایعات نشان می دهند که اپل در حال کار بر روی یک اتومبیل الکتریکی است، برخی بر این باورند که ماشین اپل یک ماشین خودران است. اما تا کنون هیچ نشانه ای از این کمپانی وجود نداشته تا مشخص کند که در حال کار بر روی محصولی است که تا کنون هرگز آن را تولید نکرده است. گزارش های بی شماری از بخش های مخفی اپل منتشر شده است، اما هیچ گونه شواهد قطعی دیده نمی شود. گزارش جدیدی ادعا می کند که عرضه ماشین اپل تا سال 2021 به تعویق خواهد افتاد.

در گذشته اعتقاد بر این بود که اپل اولین اتومبیل خود را در سال 2020 عرضه می کند، اما اطلاعات گزارش جدید نشان می دهد که این عرضه یک سال دیگر عقب خواهد افتاد. البته هیچ دلیلی برای این تاخیر ارائه نشده است.

این اطلاعات از توسط شخصی که با تیم ماشین اپل مشارکت می کند، منتشر شده است. این تیم در تلاش بودند تا ماشین اپل را تا سال 2020 آماده کنند ولی از قرار معلوم هدف آنها به سال 2021 تغییر یافته است.

تا سال 2021، پنچ سال دیگر زمان باقی است. شاید در این پنج سال خیلی چیز ها تغییر کند، حتی شاید پروژه متوقف شود و هیچ وقت ماشین اپل وارد جاده ها نشود.

جزئیات دیگری در مورد ماشین اپل  وجود ندارد، تنها اطلاعات در دسترس، تمرکز اپل بر روی ساخت ماشین الکتریکی خودکار است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر