;
coinex

سفارش پیش خرید گلکسی نوت 7 در دوبی قبل از رونمایی رسمی؟!

اینطور که به نظر می رسد، سفارش برای پیش خرید فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 ، قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه در دوبی آغاز شده است.

اینطور که به نظر می رسد، سفارش برای پیش خرید فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 ، قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه در دوبی آغاز شده است.

بنا بر اخبار جدید منتشر شده، علاقه مندان به این دستگاه می توانند از همین حالا، فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 را سفارش داده و اولین کسانی باشند که بعد از معرفی رسمی در ماه آینده، دستگاه خود را دریافت می کنند. علاقه مندان می توانند تنها با پرداخت مبلغ 130 دلار به عنوان سپرده و تا دوم آگوست نسبت به پیش خرید این دستگاه اقدام کنند؛ کمپانی سامسونگ در 2 آگوست و در نیویورک از فبلت گلکسی نوت 7 رونمایی خواهد کرد.

گفته می شود که کمپانی T-Mobile نیز در هفته ی آینده نسبت به پیش سفارش این دستگاه اقدام خواهد کرد؛ چرا که کمپانی سامسونگ قصد دارد در همان روز معرفی، دستگاه خود را برای فروش عرضه کند. در حال حاضر که پیش خرید گلکسی نوت 7 در دوبی آغاز شده، پذیرفتن اینکه اپراتورهای آمریکایی قصد راه اندازی این دستگاه را دارند، آسان تر خواهد بود. این احتمال وجود دارد که فروشنده ها و اپراتورها در بازارهای دیگر نیز سفارش پیش خرید این دستگاه را آغاز کنند. خبر معرفی گلکسی نوت 7 در 2 آگوست، دو هفته ی قبل اعلام شده بود؛ بدین ترتیب، احتمال برگزاری این رویداد در این روز بیشتر می شود.

کسانی که گلکسی نوت 7 را سفارش دهند، یک میکرو اس دی کارت 128 گیگابایتی نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. کمپانی سامسونگ در زمان فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، هدست های گییر VR را نیز به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می داد؛ هنوز مشخص نیست که این روند در زمان فروش گلکسی نوت 7 نیز اجرا شود.

علاقه مندان می توانند تنها با پرداخت مبلغ 130 دلار به عنوان سپرده و تا دوم آگوست نسبت به پیش خرید این دستگاه اقدام کنند؛ کمپانی سامسونگ در 2 آگوست و در نیویورک از فبلت گلکسی نوت 7 رونمایی خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر