;
coinex

محدودیت های اسکنر چشم گلکسی نوت 7

محدودیت های اسکنر چشم گلکسی نوت 7 اسکنر چشم گلکسی نوت 7 زمانی که کاربر عینک به چشم دارد و یا یک کودک است، با محدودیت مواجه می شود.

تا کنون شایعات زیادی در مورد اسکنر چشم در گلکسی نوت 7 شنیده ایم. آخرین تصاویر فاش شده از چین نشان می دهد که اسکنر چشم گلکسی نوت 7 با محدودیت هایی همراه خواهد بود. سامسونگ هشدار داده است که هنگام استفاده از اسکنر چشم گلکسی نوت 7 برای جلوگیری از اثرات مضر، چشم باید در فاصله ی 20 سانتی متری قرار گیرد. همچنین اینکه این سنسور نباید برای کودکان استفاده شود. کودکان دوست دارند که با گوشی های والدین خود بازی کنند، نباید برای اینکه فرزندان دسترسی راحت به گوشی داشته باشند، این اسکنر را برای آنها فعال کرد. هشدار سامسونگ همچنین بیان می کند که کاربرانی که از عینک استفاده می کنند و یا لنز به چشم دارند، ممکن است هنگام استفاده از  آن، دچار مشکل شوند. زیرا اسکنر چشم گلکسی نوت 7 در این حالت قادر به بررسی درست هویت نیست.

سامسونگ توصیه می کند که از یک فاصله ی امن 25 تا 35 سانتی متری از این اسکنر استفاده شود همچنین اینکه در نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. این ها تمام محدودیت های است که قابلیت بزرگ گلکسی نوت 7 که ممکن است یکی از نقاط قوت اصلی فروش آن باشد، به همراه دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر