;
coinex

باتری فبلت گلکسی نوت 7 از گلکسی اس 7 اج کوچکتر است

اخیرا اطلاعات و اخبار زیادی درباره ی فبلت گلکسی نوت 7 به بیرون درز کرده است؛ آخرین چیزی که از این کارخانه ی کره ای لو رفته، اطلاعاتی را درباره ی ظرفیت باتری این دستگاه منتشر کرده است.

اطلاعات پیش از موعدی که از شرکت اپراتور فبلت گلکسی نوت 7 منتشر شده، از ظرفیت باتری 3500 میلی آمپر ساعتی آن خبر می دهد. این میزان از ظرفیت باتری، 500 میلی آمپر ساعت از گلکسی نوت 5 بیشتر است اما ظرفیت آن در مقایسه با گلکسی اس 7 اج، 100 میلی آمپر ساعت کمتر شده است.

اطلاعات دیگری که در این لیست منتشر شده از ابعاد فبلت گلکسی نوت 7 خبر می دهد؛ این دستگاه در ابعاد 73.9 * 153.5 * 7.9 میلی متر ساخته خواهد شد که در مقایسه با گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 5، کمی افزایش ضخامت خواهد داشت. وزن فبلت گلکسی نوت 7 نیز 169 گرم خواهد بود که در مقایسه با فبلت نوت سال گذشته، 2 گرم کاهش داشته است.

شاید 100 میلی آمپر ساعت میزان کمی باشد، اما این مساله می تواند هوادارن عرصه ی گوشی های هوشمند را نا امید کند. این احتمال وجود دارد که فضای به کار رفته برای S Pen موجب این کاهش ظرفیت باتری شده است.

با تمام این اوصاف، اگر این اخبار صحت داشته باشند، فبلت گلکسی نوت 7 باز هم در مقایسه با سایر دستگاه ها، از باتری مناسبی برخوردار شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر