;
coinex

برنامه های پیام رسان گسترده تر از شبکه های اجتماعی شده اند

برنامه های پیام رسان گسترده تر از شبکه های اجتماعی شده اندکاربران سراسر جهان، نه تنها برای چت بلکه برای ارتباط با برندهای مختلف، مرور کالاها و تماشای محتوا به برنامه های پیام رسان وارد می شوند.

برنامه های چت، تعداد بیشماری ویژگی های متمایز برای کاربران خود، به ویژه کسب و کارهای بازاریابی، ارائه می دهند. از طریق برنامه های پیام رسان ، آنها می توانند تعداد زیادی مخاطب را با نرخ بالا جذب کنند. از طرفی برنامه های پیام رسان بر روی گوشی های هوشمند کار می کند که بیشتر کاربران آن قشر جوان هستند، جمعیتی که برای برند ها و تبلیغات آنها حائز اهمیت است.

با نگاهی به بازار برنامه های پیام رسانی و فرصت هایی که برای آنها در کسب درآمد از مخاطبان در حال رشد، با استفاده از سرویس های روزانه، پدید آمده است می توان گستردگی آنها را نسبت به شبکه های اجتماعی، درک کرد.

برنامه های پیام رسان موبایلی بسیار گسترده اند. این بزرگترین سرویسی است که صدها میلیون کاربر فعال ماهانه، دارد. کاهش قیمت داده ها، دستگاه های ارزان تر و ویژگی های بهبود یافته به رشد این کاربران کمک می کند. سرویسی ساده برای تبادل پیام، تصاویر، فیلم ها و فایلهای GIF که به اکوسیستم گسترده با توسعه دهندگان بالقوه، برنامه ها، و رابط های برنامه کاربردی تبدیل شده است.

 برنامه های پیام رسان خدماتی بیش از تبادل پیام ارائه می دهند. اولین مرحله از انقلاب برنامه چت بر رشد متمرکز بود. در مرحله بعد، شرکتها بر ساخت سرویس ها و کسب درآمد از پایگاه کاربر عظیم برنامه های چت، تمرکز کرده اند.

برنامه های پیام رسانی آسیایی محبوب مثل ویچت، KakaoTalk و لاین راه های خلاقانه برای حفظ کاربران یافته اند. آنها همچنین استراتژی های موفقی برای کسب درآمد از سرویس های خود ایجاد کرده اند. البته شرکت های رسانه ای و بازاریابی هنوز هم سرمایه ی بیشتری را برای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به جای شبکه های پیام رسان اختصاص می دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر