;
coinex

الگوریتم جدید گوگل سایز برنامه های به روز شده ی اندروید را کاهش می دهد

الگوریتم جدید گوگل سایز برنامه های به روز شده ی اندروید را کاهش می دهدالگوریتم جدید گوگل با کاهش دلتای برنامه های به روز شده ی اندرویدی، سایز آنها را در گوگل پلی کاهش می دهد.

گوگل اعلام کرده است که بهبود های گوگل پلی بر روی اندازه ی برنامه های به روز شده، متمرکز است. یک الگوریتم دلتای جدید منتشر شده است که پچ برنامه ها و بازی های گوگل پلی را کاهش می دهد.

کاربران تلفن همراه، به مقدار دیتای استفاده شده از اینترنت خود، حساس هستند، به خصوص اگر شبکه ی وای فای در دسترس آنها نباشد. بر این اساس، گوگل تلاش کرده است که دیتای مورد نیاز برای نصب بازی و برنامه های به روز شده ی گوگل پلی را کاهش دهد و از این طریق هزینه برای کاربران به حداقل برسد.

گوگل می گوید، حدود 88 درصد از به روز رسانی های برنامه های گوگل پلی، تنها به دلتاهای APK، یعنی تغییرات بین نسخه ی فعلی و نسخه ی جدید، بر می گردد، که دانلود شده و با برنامه ی فعلی ادغام می شوند. کاهش صورت گرفته باید روی سایز این به روز رسانی ها باشد. الگوریتم جدید گوگل ، دلتا را کارآمد تر می کند به گونه ای که با بهره گیری از روش های خاص و تغییرات کد محلی بین نسخه ها، از کتابخانه های داخلی استفاده شود.

الگوریتم Bsdiff در مقایسه با الگوریتم های قبلی، بیش از 50 درصد از پچ ها را کاهش می دهد. البته گاهی این الگوریتم کمی بهتر از الگوریتم قبلی عمل می کند ولی در برخی موارد نیز تفاوت چشمگیری دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر