;
coinex

مهلت به روزرسانی رایگان به ویندوز 10 چهار روز دیگر به اتمام می رسد

مهلت به روزرسانی رایگان به ویندوز 10 چهار روز دیگر به اتمام می رسدمایکروسافت اعلان به روزرسانی رایگان به ویندوز 10 را برای کاربران خود به نمایش گذاشت تا به سرعت تعدا زیادی از آنها سیستم عامل خود را ارتقاء دهند. اگر تا کنون برای ارتقاء اقدام نکرده اید، باید یادآوری کنیم که مهلت به روزرسانی رایگان به ویندوز 10 چهار روز دیگر به اتمام خواهد رسید. این به این معنی است که اگر تا 29 ام جولای به روزرسانی رایگان به ویندوز 10 را انجام ندهید، پس از آن مجبور به پرداخت هزینه هستید. بنا به گفته ی مایکروسافت، از قرار معلوم 119 دلار برای لایسنس آن در نظر خواهند گرفت.

گمان می کنیم کسانی که تا کنون سیستم عامل خود را به ویندوز 10 انتقال نداده اند، از راحت نبود با رابط کاربری جدید و ویژگی های ناشناخته ی آن حراس دارند. با این حال باید بگوییم که در مقایسه با تغییراتی که در ویندوز 8 و 8.1 دیده شد، این نسخه از سیستم عامل ویندوز، تغییرات چندانی ندارد، از طرفی حتی می توان گفت که یک نسخه ی جالب از ویندوز 7 است.

همچنین بهتر است بدانید که تا کنون بررسی های انجام شده بر روی ویندوز 10، تا حد زیادی مثبت بوده است، حداقل در مقایسه با ویندوز 8 و 8.1 عملکرد بسیار بهتری ارائه می دهد. در هر صورت به هر دلیلی که نسبت به این ارتقاء مردد هستید، به خاطر داشته باشید که تا پایان مهلت به روزرسانی رایگان به ویندوز 10 تنها 4 روز دیگر فرصت دارید. این موضوع را به دوستان خود نیز اطلاع دهید.

به روزرسانی رایگان به ویندوز 10

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر