;
coinex

گوشی 6.6 اینچی هواوی آنر نوت  8 در 11 مرداد رونمایی خواهد شد

کمتر از یک هفته پیش آژانس رگولاتوری چین، TENAA، گوشی آنر نوت 8 هواوی را برای فروش در این کشور تایید کرد. این فبلت غول پیکر ظاهرا قصد رقابت با گوشی 6.44 اینچی شیائومی می مکس را دارد، بنابراین به نظر می رسد تعداد خیره کننده ای از دستگاه در چین به فروش خواهد رفت.

شاید همین امر نیز باعث شده که این تولیدکننده گوشی های هوشمند، آنر نوت 8 (Honor Note 8) خود را با نمایشگر بزرگ تر (6.6 اینچی) روانه بازار خواهد کرد.

این فبلت قرار است در خلال رویدادی در تاریخ 1 آگوست (11 مرداد) رسما در چین معرفی و رونمایی شود و این تاریخ توسط دعوتنامه ای که این برند منتشر کرده، به دست آمده است (در پایین تصویر این دعوتنامه را مشاهده می کنید).

این فبلت قرار است در خلال رویدادی در تاریخ 1 آگوست (11 مرداد) رسما در چین معرفی و رونمایی شود و این تاریخ توسط دعوتنامه ای که این برند منتشر کرده، به دست آمده است (در پایین تصویر این دعوتنامه را مشاهده می کنید). چیزی که در این تصویر به وضوح به چشم می خورد، عبارت "2K" است. شاید توانسته باشید حدس بزنید که این عبارت چه معنایی می تواند داشته باشد. به نظر می رسد هواوی با این کار قصد داشته اعلام کند که رزولوشن گوشی 6.6 اینچی اش، QHD یا همان 2560 در 1440 پیکسل است.

چیزی که در این تصویر به وضوح به چشم می خورد، عبارت “2K” است. شاید توانسته باشید حدس بزنید که این عبارت چه معنایی می تواند داشته باشد. به نظر می رسد هواوی با این کار قصد داشته اعلام کند که رزولوشن گوشی 6.6 اینچی اش، QHD یا همان 2560 در 1440 پیکسل است.

اما این اتفاق چندان هم غافلگیر کننده نبود زیرا پیش از آن، تِنا نیز این کیفیت تصویر را در لیست مشخصات گوشی آنر نوت 8 منتشر کرده بود. آژانس رگولاتوری چین به جز این، مشخصات دیگری از این گوشی را مشخص کرده بود که از جمله آن ها می توان به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی و یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

همچنین قدرت پردازش این گوشی توسط سیستم-روی-تراشه Kirin 955 با پردازنده مرکزی 8 هسته ای و سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز تامین می شود. سیستم عامل گوشی آنر نوت 8 هواوی نیز اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

البته به نظر می رسد نسخه دیگری نیز از این گوشی در دسترس باشد؛ نسخه ای که کمی ارزان تر بوده و مشخصات پایین تری نسبت به این مدل دارد.

گفته می شود نسخه دیگر آنر نوت 8 از همان تراشه Kirin 955 اما با سرعت کلاک پایین تر، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

خبرهای به گوش رسیده درباره این دو نسخه حاکی از آن است که این نسخه با برچسب قیمتی 1999 یوان چین (299 دلار) و مدل رده بالاترِ آن با قیمت 2299 یوان (344 دلار) عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که هر دو مدل گوشی Honor Note 8 از یک اسکنر اثر انگشت در پشت و همچنین یک پورت USB از نوع C برخوردارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر