;
coinex

پوکمن گو فعلی تنها 10 درصد از محصول نهایی است

پوکمن گو فعلی تنها 10 درصد از محصول نهایی استبازی پوکمن گو فعلی که به سرعت در بین کاربران محبوبیت خاصی به دست آورده است و این روزها اخبار زیادی در مورد آن می شنویم، تنها 10 درصد از محصول نهایی است.

برنامه هایی که رشد صعودی و ناگهانی دارند، معمولا با این مشکل مواجه هستند که مدت زمان زیادی نمی توانند محبوبیت خود را حفظ کنند. به طور مثال اگر به خاطر داشته باشید بازی “فلپی برد” در زمان انتشار محبوبیت زیادی در بین کاربران داشت ولی این روزها کمتر کسی اسم آن را در بین بازی های موبایلی می شنود. همچنین به نظر می رسید بازی Miitomo شرکت نینتندو نیز در مسیر موفقیت سریع باشد ، ولی درنهایت ناکام ماند.

حال سوالی که پیش می آید این است که سرنوشت بازی پوکمن گو فعلی که به سرعت در بین کاربران به محبوبیت دست یافته، چه خواهد شد؟ آیا میزان محبوبیت این بازی نیز افول خواهد کرد؟ خوشبختانه  طرفداران پوکمن گو نباید نگران طول عمر این بازی باشند. بر اساس برنامه هایی که شرکت نیانتیک، سازده ی بازی پوکمن گو در نظر دارد، توسعه دهندگان آن معتقدند که این بازی تنها 10 درصد از محصول نهایی است. این به این معنی است که آنچه بازیکنان در حال حاضر به آن مشغول هستند، تنها 10 درصد از تصویر کلی برنامه ریزی شده برای پوکمن گو است. از این رو به روز رسانی های بازی پوکمن گو ویژگی های جدیدی به ارمغان می آورد که علاقه مندان را به صورتی کاملا مشتاق در صحنه نگه می دارد و همچنین مخاطبان بیشتری جذب می کند. به طور مثال نیانتیک در نظر دارد تا پوکمن های بیشتری معرفی کند، یک بار پوکمن افسانه ای در اختیار کاربران قرار دهد تا همه بتوانند به این بازی دسترسی داشتنه باشند و همچنین قابلیت های جدیدی به باشگاه ها (gyms) اضافه کند.

ایده ی اصلی این است که تلاa شود تا بازیکنان بیشتری از خانه خارج شوند و دیگر بازیکانن را ببینند، در نتیجه این بازی به یک تجربه ی اجتماعی تبدیل شود. امیدواریم که نیانتیک قادر به عملی کردن وعده هایش باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر