;
coinex

شایعات جدید در مورد دکمه هوم لمس سه بعدی در آیفون های بعدی

بنا به گزارشات جدید، دکمه هوم لمس سه بعدی به جای دکمه هوم فیزیکی، در آیفون های بعدی اپل ظاهر خواهد شد.بنا به گزارشات جدید، دکمه هوم لمس سه بعدی به جای دکمه هوم فیزیکی، در آیفون های بعدی اپل ظاهر خواهد شد.

اگر از طرفداران اپل باشید، به احتمال زیاد از تغییر نکردن سیستم دکمه ی هوم آیفون ناراحت هستید. البته دکمه ی هوم آیفون های ابتدایی مشکلاتی داشت که در مدل های جدیدتر بر طرف شد.

به نظر می رسد تغییرات کوچک نگرانی و ترس از عدم مقبولیت توسط کاربران را به همراه دارند، با این حال آیفون 7 این نگرانی ها را کاهش می دهد. به گزارشی از مک رومر، آیفون 7 ممکن است یک دکمه ی هوم لمس سه بعدی داشته باشد. این به این معنی است که دکمه ی هوم در این آیفون حرکت نخواهد کرد، اما ویژگی های لمس سه بعدی بازخورد های مناسب را برای اعمال مختلف در آن فراهم می کند.

شاید این گزارش به نظر آشنا باشد، شایعات قبلی در مورد آیفون 7 نیز همین مورد را نشان می داد. ماه گذشته عکسی منتشر شد که در آن به جای دکمه هوم فیزیکی یک خط نوری دیده می شد که همان دکمه هوم لمس سه بعدی است. اینکه آن تصویر قابل اسنتاد بوده یا خیر مشخص نیست ولی با شایعات اخیر مطابقت دارد.

همچنین جالب است که بدانید شایعه ی وجود دکمه ی هوم لمس سه بعدی برای آیفون های سال 2017 است. آیفون های سال جاری تغییرات جزئی نسبت به آیفون 6 یا آیفون 6 اس دارند. البته از طرفی این امکان وجود دارد که تغییرات آیفون های جدید گسترده تر از آن چیزی باشد که شایعات نشان می دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر