;
coinex

سرمایه گذاری 1.75 میلیارد دلاری LG روی نمایشگرهای اولد انعطاف پذیر

تقاضا برای خرید نمایشگرهای اولد انعطاف پذیر افزایش یافته است، بنابراین ال جی باید هرچه سریعتر نسبت به تامین این نیاز اقدام کند.

LG Display اعلام کرد که برای رویارویی با افزایش تقاضای نمایشگرهای اولد انعطاف پذیر ، 1.75 میلیارد دلار برای پیشبرد این هدف سرمایه گذاری خواهد کرد؛ انتظار می رود که این نمایشگر ها در آینده جایگزین LCD گوشی های هوشمند و سایر تکنولوژی های مشابه شوند. نمایشگر های اولد انعطاف پذیر در حال حاضر برای چند دستگاه تکنولوژیک مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

کمپانی ال جی، بزرگترین تولیدکننده ی LCD در جهان به شمار می رود. این کمپانی در حال تلاش است تا صفحه نمایش های اولد را برای تلویزیون و گوشی های هوشمند تولید کند، اما در این عرصه از کمپانی سامسونگ Display Co Ltd عقب افتاده است؛ این بخش از کمپانی سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده ی نمایشگرهای اولد برای گوشی ها به شمار می رود. کمپانی ال جی نیز در رقابت با این مساله قصد دارد یک خط تولید جدید برای نمایشگر های اولد انعطاف پذیر در اندازه های کوچک و متوسط را در کره ی جنوبی راه اندازی کند.

گفته می شود این خط تولید جدید که با نام E6 معرفی شده، در نیمه ی دوم سال 2018 کار خود را آغاز خواهد کرد. برنامه ریزی شده که ماهانه، تعداد 15000 ورقه در ماه تولید شود. این طور که به نظر می رسد، در آینده باید شاهد اخبار و تکنولوژی های جدیدی از ال جی باشیم. این کمپانی، چهارشنبه ی گذشته اعلام کرده بود که سود عملیاتی آن در سه ماهه ی دوم در مقایسه با فصل مشابه سال گذشته، 91 درصد کاهش داشته است، بنابراین، رویکرد جدید کمپانی ال جی را می توان بسیار جذاب دانست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر