;
coinex

استخدام بیش از 1400 نفر برای ساخت ماشین الکتریکی پورشه میشن ای

براس ساخت ماشین الکتریکی پورشه میشن ای ، بیش از 1400 نفر به کار گرفته می شوند.

کمپانی پورشه برای اولین بار از ماشین الکتریکی خود در دسامبر گذشته رونمایی کرد؛ مدل لوکسی که قرار بود با تسلا مدل اس رقابت کند. گفته می شد که برای ساخت این ماشین، 1000 نفر به کار گرفته خواهند شد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که این رقم به 1400 نفر افزایش یافته تا تبلیغات خوب مطبوعاتی را به خود جذب کرده و باعث شود که رسوایی گازهای گلخانه ای کمپانی فولکس واگن (کمپانی اصلی پورشه) فراموش شود.

سرمایه گذاری بیشتر در کانسپت های الکتریکی به منزله ی تفاوت در فلسفه ی تولید موتورهای مصرفی سابق این کمپانی است. رئیس بخش مشاغل پورشه، اووه هواک در اینباره می گوید: “شما باید در تغییرات دیجیتالی رایج نقش داشته باشید، در غیر اینصورت بازنده خواهید بود.”

علاوه بر 1400 نفری که در پروسه ی ساخت ماشین الکتریکی پورشه میشن ای نقش خواهند داشت، 350 متخصص دیجیتال دیگر نیز استخدام می شوند تا واحدی را به منظور توسعه ی کانسپت های وسایل نقلیه و افشای زمینه های تجاری جدید، به وجود آورند.

پورشه امیدوار است تا روند ساخت ماشین الکتریکی پورشه میشن ای را تا سال 2019 به اتمام برساند. زمان دقیق برای آغاز روند تولید عمده مشخص نشده است، اما به گفته ی هواک، به منظور کسب سود مورد نظر باید سالانه 10.000 واحد به فروش برسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر