;
coinex

لپ تاپ لنوو ایر 13 پرو عرضه شد

لپ تاپ لنوو ایر 13 پرو عرضه شدکمپانی لنوو لپ تاب باریک جدیدی به نام لنوو ایر 13 پرو را عرضه کرد. این لپ تاپ هم اکنون برای خرید در دسترس کاربران است.

در گذشته، زمانی که اولین مک بوک ایر عرضه شد، کاربران از مشخصات و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، هیجان زده نشتند، اما پس از گذشت زمان، مصرف کنندگان با لپ تاپ های سبک و قابل حمل و با سرعت پردازش خوب مک بوک ایر، اراتباط بیشتری برقرار کردند. از این رو، دیگر OEM ها نیز تلاش کردند تا لپ تاپ های باریک و سریع تولید کنند.

به تازگی شیائونی، می نوت بوک ایر خود را معرفی کرد و اکنون به نظر می رسد که لنوو نیز با عرضه ی لنوو ایر 13 پرو قصد دارد بخشی از طرفداران لپ تاپ های سبک و سریع را از آن خود کند. به نظر می رسد که لنوو نام مک بوک ایر و مک بوک پرو را باهم ادغام کرده است که اگر لنوو ایر 13 پرو واقعا با مشخصات قابل ملاحظه ای همراه باشد، لزوما عمل نادرستی انجام نشده است.

ماهیت باریک بودن، احتمالا بارزترین ویژگی لنوو ایر 13 است ولی اجازه دهید دیگر مشخصات این لپ تاپ جدید لنوو را نیز با هم بررسی کینم. لنوو ایر 13 دارای نمایشگر 13.3 اینچی از نوع IPS است، همچنین با پردازنده ی i5-6200U اینتل به همراه 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD کار می کند. همچنین پردازنده ی گرافیکی آن NVIDIA GT940MX است.

از نظر قیمت، لنوو ایر 13 پرو خیلی گران نیست. در واقع این لپ حدود 750 دلار در حال حاضر برای خرید، در دسترس کاربران است، البته به نظر می رسد که این قیمت تا 825 دلار افزایش یابد. تا کنون لنوو ایر 13 پرو در چین معرفی شده است و هنوز مشخص نیست که در دیگر بازارهای سراسر جهان عرضه می شود یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر