;
coinex

نکسوس مارلین با بدنه فلزی و نکسوس سیل فیش با بدنه پلاستیکی همراه خواهد بود

بنا بر آخرین شایعات منتشر شده پیرامون گوشی های جدید گوگل، به نظر می رسد که تنها گوشی نکسوس مارلین با بدنه ی فلزی همراه خواهد بود، در حالیکه گوشی نکسوس سیل فیش از جنس پلاستیک خواهد بود.

شایعات پیرامون گوشی های آینده ی گوگل در حال حاضر به سرعت منتشر می شوند و قبل از رونمایی رسمی آنها در اواخر سال 2016، این دو گوشی را بر سر زبان ها می اندازند. همانطور که می دانید، دو دستگاه جدید گوگل با نام های نکسوس مارلین M1 و نکسوس سیل فیش S1، توسط کمپانی HTC ساخته خواهند شد. تعداد زیادی از خصوصیات و رندر های این دو دستگاه اندرویدی به بیرون درز کرده و نشان می دهد که این دستگاه شباهت زیادی با گوشی HTC 10 خواهد داشت؛ اما بنا بر شایعه ی اخیر، به نظر می رسد که کمپانی اچ تی سی قصد ندارد هر دو گوشی را با بدنه ی فلزی ارائه دهد. اینطور که به نظر می رسد، تنها گوشی نکسوس مارلین M1 در اندازه ی 5.5 اینچ که دستگاه رده بالاتر به شمار می رود از طراحی فلزی زیبای اچ تی سی 10 برخوردار خواهد شد.

در این بین، گوشی کوچکتر نکسوس سیل فیش در اندازه ی 5.2 اینچ، از جنس پلاستیک در طراحی بیرونی خود برخوردار شده و در مجموع باعث می شود که دستگاه قیمت پایین تری داشته باشد. این تفاوت در طراحی منطقی به نظر می رسد؛ چرا که مشتریان می توانند این دو دستگاه را از هم تشخیص دهند. گفته می شود که گوشی های نکسوس مارلین و نکسوس سیل فیش از سخت افزارهای یکسان نیز بهره مند می شوند که از میان آنها می توان به اسنپ دراگون 820 و 821، رم 4 گیگابایتی و دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر