;
coinex

اولین نسل گوشی گلکسی A5 اندروید 6 مارشمالو را دریافت خواهد کرد

کمپانی سامسونگ تقریبا دو سال پیش از گوشی گلکسی A5 رونمایی کرد که در آن زمان از اندروید 4.4 کیت کت برخوردار بود و مدتی پس از آن، آپدیت اندروید 5 لالی پاپ را دریافت کرد.

در حال حاضر به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده تا گوشی گلکسی A5 آخرین آپدیت بزرگ خود را دریافت کند؛ کمپانی سامسونگ انتشار اندروید 6.0.1 مارشمالو برای نسل اول گوشی گلکسی A5 را آغاز کرده است.

اندروید 6.0.1 مارشمالو در حال حاضر برای گوشی گلکسی A5 با شماره ساخت SM-A500FU  در چند بازار اروپا و آفریقای جنوبی منتشر شده است. تمام چیزهایی که انتظار دارید در اندروید مارشمالو مشاهده کنید در این آپدیت دیده می شود، علاوه بر اینکه آخرین بسته ی امنیتی اندروید نیز در آن قرار دارد. دستگاه های اندرویدی تا دو سال پس از تولید می توانند آپدیت های بزرگ را دریافت کنند و حالا مهلت گلکسی A5 به اتمام رسیده است؛ این بدان معناست که این گوشی با انتشار آپدیت اندروید 7 نوقات در هفته های آینده، از آن بهره مند نخواهد شد. سامسونگ خط گوشی های سری گلکسی A را آپدیت کرده است، بنابراین اگر می خواهید گوشی را در اختیار داشته باشید که از اندروید 7 نوقات برخوردار شود می توانید مدل 2016 گوشی گلکسی A5 را خریداری کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر