;
coinex

بنچمارک گلکسی A8 مدل 2016 مشخصات این گوشی را آشکار کرد

سامسونگ از گوشی گلکسی A8 در جولای سال گذشته رونمایی کرد، بنابراین زمان آن فرا رسیده تا این دستگاه برای سال جدید نونوار شود.

کمپانی سامسونگ خصوصیات جدید را به سایر دستگاه های سری A اضافه کرده و حالا به نظر می رسد که نوبت به گلکسی A8 رسیده است. به نظر می رسد که کمپانی روی گلکسی A8 مدل 2016 کار می کند چرا که این دستگاه اخیرا در بنچمارک GFXBench رویت شده است.

اگر اطلاعات لو رفته از این بنچمارک صحت داشته باشند بنابراین می توان انتظار داشت که این دستگاه با شماره ساخت SM-A810 از نمایشگر 5.1 اینچی تمام اچ دی، پردازنده ی اگزینوس 7420 با قدرت پردازشی 2.1 گیگاهرتز، رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی برخوردار شود. لازم به ذکر است که گلکسی A8 اصلی با نمایشگر 5.7 اینچی همراه شده و بعید به نظر می رسد که نسخه ی 2016 این دستگاه با کاهش اندازه مواجه شود؛ علاوه بر اینکه، قبلا در لیست واردات Zauba نیز این شماره ساخت با نمایشگر 5.7 اینچی دیده شده بود.

در این بنچمارک همچنین مشخص شد که گوشی گلکسی A8 مدل 2016 با دوربین اصلی 16 مگاپیکسل، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و اندروید 6.0.1 مارشمالو همراه خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی تغییرات طراحی ظاهری دستگاه در دست نیست؛ اما از آنجاییکه هیچ کدام از گوشی های سری A با طراحی متفاوتی همراه نشدند، نمی توان انتظار داشت که گوشی گلکسی A8 مدل 2016 نیز از تغییرات چشمگیری برخوردار شود.

گلکسی A8 یکی از گوشی های میان رده ی سامسونگ است که با قابلیت های کارامد زیادی انباشه شده و در حال حاضر مشخص نیست که نسخه ی 2016 این دستگاه در چه زمانی راه اندازی خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر