;
coinex

هواوی آنر 5 پلی با نمایشگر 5 اینچی و رم 2 گیگابایتی رسما رونمایی شد

کمپانی هواوی امروز از گوشی دیگری با نام هواوی آنر 5 پلی نیز رونمایی کرد.

اینطور که به نظر می رسد این کمپانی چینی تمام موتورهای خود را برای دستیابی به هدف سال 2016 روشن کرده است. این غول تکنولوژی چینی یکی دیگر از دستگاه های جالب و جدید خود را به نمایش گذاشت؛ نسخه ی جدید، عضو جدید سری مدل های گران قیمت Play به شمار می رود. هواوی آنر 5 پلی چند ساعت بعد از معرفی رسمی گوشی هواوی آنر نوت 8 با نمایشگر 6.6 اینچی رونمایی شد.

گوشی هواوی آنر 5 پلی همانند نسخه ی آپگرید شده ی آنر 4 پلی در سال 2014، از خصوصیات میان رده برخوردار شده است. این دستگاه میان رده از نمایشگر اچ دی 5 اینچی با طراحی باریکی در قاب ها و پردازنده ی چهار هسته ای MediaTek MT6735P با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز بهره می برد. هواوی آنر 5 پلی به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده است.

از نطقه نظر قابلیت های دوربین گوشی آنر 5 پلی باید گفت که این دستگاه از تکنولوژی دوربین مقرون به صرفه با 8 مگاپیکسل و LED فلاش دوگانه و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برخوردار شده است. دوربین این گوشی هوشمند همچنین از تایمر خودار برخوردار بوده و زمانی که دوربین سلفی کمی تار شود، نور نمایشگر روشن تر می شود.

گوشی هواوی آنر 5 پلی قابلیت پشتیبانی از اتصال 4G VoLTE را دارد؛ از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به عملکرد تک لمسی EasyKey، پشتیبانی از دو سیمکارت، استندبای دوگانه و پشتیبانی کامل از شبکه اشاره کرد. این دستگاه زیبا همچنین از باتری 2200 میل آمپر ساعتی برخوردار شده که در مقایسه با باتری 2000 میلی آمپر ساعتی آنر 4 پلی، افزایش داشته است.

هواوی آنر 5 پلی با قیمت 599 یوان معادل 91 دلار به فروش می رسد؛ لازم به ذکر است که گوشی های پایین رده در بازار با این قیمت فروخته می شوند. این دستگاه در سه گزینه ی رنگی طلایی، مشکی و سفید و از تاریخ 2 آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا




ارسال نظر