;
coinex

تماشا کنید؛ نمونه عکس هایی که با دوربین گوشی هواوی آنر نوت 8 به ثبت رسیده اند

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد توسط دوربین گوشی هواوی آنر نوت 8 به ثبت رسیده است؛ این گوشی امروز در چین رونمایی شد.

فبلت هواوی آنر نوت 8 از نمایشگر 6.6 اینچی با کیفیت 2K و سوپر آمولد برخوردار است. با اینکه این دستگاه به نمایشگر فوق العاده ای مجهز شده، بسیاری قصد دارند بدانند که عملکرد دوربین آن چگونه است. هواوی تصاویری از دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی را منتشر کرده است؛ این دوربین ها به سنسور RGBW، دیافراگم گسترده f/2.0 و تثبیت اپتیکال تصویر مجهز شده است.

این تصاویر واقعا تاثیر گذارند. لازم به ذکر است که این نمونه ها، عکس های گرفته شده با دوربین اصلی هواوی آنر نوت 8 هستند؛ اما امیدواریم که دوربین سلفی این دستگاه نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

کمپانی هواوی با ایجاد برند آنر قصد داشت گوشی های خود را مستقیما از طریق آنلاین در اختیار مشتری ها قرار دهد. زمانیکه این برند در سال 2014 راه اندازی شد، پیش بینی شده بود که این محصولات می توانند فروش گوشی هایی با برند هواوی را تحت تاثیر قرار دهند. اما در حال حاضر که دو سال از آن زمان می گذرد، شاهد عملکرد فوق العاده ی هر دوگوشی بوده ایم. همانطور که می دانید، هوآوی به عنوان پر فروش ترین برند گوشی هوشمند در چین شناخته می شود. دستگاه های دیگری از جمله ساعت هوشمند Band Z، دسته ی سلفی و ایرفون نیز با برند آنر تولید شده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا




ارسال نظر